Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ennustajalla ja se lupasi kaikkea hyvää....

Vierailija
18.06.2011 |

onkohan noin, että mun elämäni olisi tosiaan hyvin hyvin pitkä, lapset menestyisivät, saisin paremman työn, jossa kehittyisin jatkuvasti, mies on ihana, luotettava, menestyvä.. mun elämässäni toteutuu "elämän tarkoitus", ympärillä on paljon ihmisiä. teen juuri mitä haluan..Ennustaja kuvaili nykyhetken ja menneisyyden täysin oikein, samoin mieheni luonteen, tiesi milloin on syntynytkin. Mitä mieltä olette, eikö kuulosta aika omituiselta. Toisaalta olen kyllä positiivinen luonne, tai onnellinen ja tähänkin mennessä olen arvostanut omaa elämääni.. mutta toi oli jo melkein hehkutusta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään ole kommentoitavaa..

Vierailija
2/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ennustaja voisi tietää tulevaisuutesi? Kaiken maailman humpuukia. Tottakai kertovat mitä asiakas haluaa kuulla, ei kai kukaan suosittelisi sairauksia ja ikävyyksiä povailevaa ennustajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vaan.. Esim onko kukaan käynyt ennustajalla? Sanovatko aina vain positiivisia asioita??

Vierailija
4/9 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näkee vain positiivista tulevaisuudessa :)

Olen itsekin käynyt ennustajalla. Sellaisella kehutulla ja suositulla, ei ottanut maksuakaan (pidän tätä luotettavampana kuin maksullisia).

Tiesi paljon menneestä ja luonteestani. Tiesi myös sellaisia asioita joita en itsekään tiennyt, mutta selvisi kysymällä äidiltäni.

Tulevat ei vielä tapahtuneet, puhui mm. syövästä :(

Voitko sano missä tämmönen ennustaja on? kiva ois käydä :D

Vierailija
5/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vaan.. Esim onko kukaan käynyt ennustajalla? Sanovatko aina vain positiivisia asioita??

Ja vasta kun kaikki oli tapahtunut mitä ennustaja sanoi uskoin että hän todella tiesi,itseasiassa muistin useita asioita vasta myöhemmin kun kävivät toteen.Itse olen Yli-skeptinen enkä usko mihinkään hömppään enkä tuolloin soittaessanikaan uskonut.mm.kertoi että rakastun ristiveriseen mieheen ja useita lapsia(luulin olevani lapseton koska en pystynyt 10v aikana tulemaan raskaaksi)Sitten hän kertoi näkevänsä korkean kummun päällä haudan ja läheisen miehen kuolevan sairauteen hyvin äkillisesti,se oli tuleva appeni

Vierailija
6/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näkee vain positiivista tulevaisuudessa :)

Olen itsekin käynyt ennustajalla. Sellaisella kehutulla ja suositulla, ei ottanut maksuakaan (pidän tätä luotettavampana kuin maksullisia).

Tiesi paljon menneestä ja luonteestani. Tiesi myös sellaisia asioita joita en itsekään tiennyt, mutta selvisi kysymällä äidiltäni.

Tulevat ei vielä tapahtuneet, puhui mm. syövästä :(

Vierailija
7/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään paikkaansa.En oo raskaana kukaan ei oo kuollut.

Vierailija
8/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/9 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tämmönen ennustaja on? kiva ois itekkin käydä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän