Kannattaisiko miehen esinahka leikkauttaa
jotta vältyttäisiin mahdollisilta bakteeritulehduksilta tulevaisuudessa? Eli olen alkanut seurustelemaan erään ihanan poikamiehen kanssa ja nyt minua epäilyttää ottaa häntä sisääni, koska esinahkan alla on jotain epämääräisiä valkeita klönttejä. Voiko nuo klöntit aiheuttaa alapäässäni holtittoman tulehduksen vai onko mahdollista, että ne ovat vaarattomia ja luonnolliseen miehisyyteen kuuluvia esiintymiä?
Kommentit (4)
pistä se mies pesemään vehkeensä poimuineen päivineen ja tarvittaessa pese itse.
Mitään juustomunaa en sisääni ottaisi mihinkään aukkoon.
Puistatus. Olen nähnyt joskus ja oksennus meinasi lentää. Se haju. YÖK.
Vai onko tämä joku leikatun miehen naisen kirjoittama provo?
Kun jokainen normaali mies osaa kai pestä kalunsa ennen yhdyntää, jos rakastaa naistaan?
Senkö takia niitä ympärileikataan joissakin kulttuureissa, ettei tarvitse pestä, vai????
että esinahkan alus pestään huolella joka kerta kun aiotte suorittaa yhdynnän.Parasta olisi vielä pesun jälkeen desinfioida terska esim. jollain haavan puhdistusnesteellä, jotta kaikki mahdolliset bakteerit saataisiin eliminoitua. Varsinkin esinahkan poimuissa on paljon mahdollisia piilopaikkoja bakteeriyhdyskunnille, joten huolellinen puhdistaminen on enemmän kuin tarpeellista jotta emätin ongelmien mahdollisuus voidaan etukäteen minimoida tehokkaasti.