Olen 29vuotias nainen ja minulla on lapsia 10kpl
- poika 12v
- poika 11v
- kaksospojat 8v
- tyttö 7v
- poika 6v
- poika 4v
- tyttö 3v
- poika 2v
- poika 3kk
Esikoisen sain 17vuotiana ja kaikki ovat samalle miehelle/isälle ja ei, en ole lestadioilainen.
Ehkäisyä meillä ei ole, eikä tule... Lapsien lukumäärästä ei ole ollut koskaan puhetta ja emme tiedä onko lapsiluku täynnä vai vieläkö tulee lisää, lääkäri ei ole ainakaan kieltänyt, joten sen puoleen kaikki ok...
Onko muuta kysyttävää?
Kommentit (71)
Miksei tule ehkäisiyä?
Miehelle ei sovi normikondomit...
Vähäiselle käytölle jää siis ehkäisyt.
ajatellut käyttää edes varmoja päiviä tai keskeytettyä yhdyntää? Meillä nämä on olleet ehkäisynä aina ja nyt vasta yksi lapsi.
Vaikka miksipä ehkäistä, jos haluaa aina vaan uusi lapsia. Jokaisen oma valintahan se on.
Miten sä jaksat? Eikö lapset kiusaa koko ajan toisiaan, ärsytä, melua, häiritse toinen toistaan...
Meillä on vain kolme lasta ja silti tappelevat melkein taukoamatta! Hermot menee.
Minkä kokoisessa kodissa asutte?
Eikö sinua pelota että 10 vuoden päästä teillä voi olla 20 lasta? Eikö synnytys pelota sinua, minua ainakin pelottaa kun siihen voi kuolla äiti tai lapsi tai molemmat! Sitten lapsesi jäisi äidittömäksi.
Miksei tule ehkäisiyä?
Miehelle ei sovi normikondomit...
Vähäiselle käytölle jää siis ehkäisyt.
ajatellut käyttää edes varmoja päiviä tai keskeytettyä yhdyntää? Meillä nämä on olleet ehkäisynä aina ja nyt vasta yksi lapsi.
Vaikka miksipä ehkäistä, jos haluaa aina vaan uusi lapsia. Jokaisen oma valintahan se on.
Miksei tule ehkäisiyä?
Miehelle ei sovi normikondomit... Vähäiselle käytölle jää siis ehkäisyt.
sterilisaatiota kehiin.
sun ukollas on siis vähän petrattavaa. Ilmankos ei normikumi käy! :D
Anteeks oli ihan pakko. Eihän tuossa touhussa ole järjenhäivää, katsoi sitä miltä kantilta vaan.. Eli ei kysyttävää.
..tätä tyhmyttäsi. Auta armias!
Luoja varmaan kiittää???
ei kai se vastaa enää mitää, tää ketju on alotettu kaks päivää sit. se on hoitaas petivelvotteitaan.
Mä myös mietin, ettei nyt ihan ole mahdollista, kun tosiaan aikoinaan itse pääsin peruskoulusta 1998 ja jouduin odottamaan tammikuuhun 99 päästäkseni lähäriopintoihin..
on tasan tarkkaan enemmän kuin 1500
ikinä ollut sairaanhoitajan/lähihoitajan töissä? tai oletko ylipäätään missään töissä ollut?