Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi opetatte lapsenne niin röyhkeiksi?

Vierailija
04.06.2008 |

Viimeksi tänään leikkipuistossa seurailin läheltä kahden alle kouluikäisen sisaruksen puuhia. He kuljeskelivat ympäriinsä hihitellen ja osoitellen toisia lapsia, ja toisten lähestymisyrityksiin he vastasivat jatkuvasti sävyyn "mä osaanki ton paljon paremmin kuin sä", "sä et osaa mitään kun oot tommonen vauva", "mulla onkin karkkia, sullapa ei oo", "pois tieltä, mä tuun tästä nyt" (kyynärpäätaktiikka käytössä).

Aikani touhua katselin, mutta koska omat lapseni eivät näyttäneet ottavan sisarusten puheita itseensä, annoin asian olla. Siinä vaiheessa kun sisarukset jättivät tyhjät karkkipussinsa maahan lojumaan eikä heidän etäämmällä oleva äitinsä puuttunut asiaan mitenkään, pyysin heitä ystävällisesti viemään pussit roskiin. Siihenpä näiden puiston kuningattarien vastaus oli "sä et kuule mua määrää, sä et oo mun äiti!"

Siis mikä on, vanhemmat?????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. samanlaista käytöstä kerhossa nähnyt

Vierailija
2/4 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaani olen yrittänyt, enkä myöskään voi sietää lapselta tuollaista käytöstä, mutta siitä huolimatta vanhempi lapseni on nykyään ylimielinen ja käytös on suorastaan raivostuttavaa välillä. Hän on tosin jo koululainen, eikä pienempänä ollut sellainen. Keinot ovat jo ihan loppu, enkä tiedä mitä hänen kanssa tekisin jotta käytös paranisi. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoisivat lastensa perään ja puuttuisivat huonoon käytökseen.

ap

Vierailija
4/4 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.kolmonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi