Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai jengi menee ihan läpäl tsiigaa tota Bon Jovia? Ei kai kukaan enää tosissaan sitä fanita?

Vierailija
17.06.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä jotku vanhukset menee tsiigaa. Se oli kova sillon niiden nuoruudes. Mua ainakin nauratti kun jossain luki että Bon Jovi on hard rockii. :) Just.

Vierailija
2/10 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti en voinut päästä sinne. Kyllä minä edelleen sen verran fanitan tuota bändiä edelleen, sori, jos se sua noin häiritsee. Ja usko pois, siellä on paikalla aika moni, joka niitä fanittaa, vaikka et sitä voikaan ymmärtää, ollenkaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakas, katkera yrityspomo joka laulaa uskonnollissävyisiä jenkkihengenbuustaus-lauluja.

Yhdessä olemme vahvempia. Minun elämäni, teen sen tänään. Ja jengi laulaa mukana kädet koholla ja yhteen liittyneinä.

Ajattelin nuorempana että se olisi enempi rokkia ja biletysmusaa.

Vierailija
4/10 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bon Jovi on pop rock

Vierailija
5/10 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silloin "ennen vanhaan" BJ oli hard rockia. Tai sitten ihan pelkkää rockia.

Bon Jovi on pop rock

Vierailija
6/10 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä fanit on varmaan etupäässä 70-lukulaisia :)

Vierailija
7/10 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki paikalla oli meitä 70-luvulla syntyneitä, mutta tosifaneissa tuntui kyllä olevan edustettuna myös 80- ja 90-luvulla syntyneet. Ja ihan yhtä hyvin sujui vanhatkin biisit ulkoa nuoremmalta ikäpolvelta ;)

Vierailija
8/10 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikiksi se sitten luokitellaan? Perinteisesti se on ollut sitä hard rockia. Nykyään ehkägenre on muuttunut aikuisrockiksi.

Vierailija
9/10 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letkeetä rallattelua ja paljon muistoja!

Vierailija
10/10 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä jotku vanhukset menee tsiigaa. Se oli kova sillon niiden nuoruudes. Mua ainakin nauratti kun jossain luki että Bon Jovi on hard rockii. :) Just.

Sekö kun soitetaan kovalla volyymilla? Vai sekö kun sanoitukset ruokottomia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme