Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jopas matkalaukut ovat hintavia.

Vierailija
31.05.2011 |

Siis sellainen perus kovakantinen.

Järjestäin alkaen siinä 100e aina sinne 299e.

Olihan niitä pehmeitä sitten alle 50e pienin, mutta surkean näköinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nelipyöräinen Samsonite maksoi runsaat 260 euroa enkä hetkeäkään ole katunut. Mitään naurettavaa perässä vedettävää laukkua en koskaan enää käyttäisi. Minä lennän useampia kertoja vuodessa, vaihtoineen päivineen ja kyllä aiemmat halpislaukut on hajonneet melkoisen nopeasti. Pahimmillaan yksi tuli liukuhihnalla rikkinäisenä :(

Vierailija
2/6 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovalle joutunut kentillä. Nyt haen ultrakevyttä , isoa laukkua ja ne maksaa yli 350 e!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naurettava perässä vedettävä Samsonite, kesti hyvin yhden lomareissun, toivottavasti seuraavankin.

Tarjouksesta kannattaa ostaa, ultrakevyet vain on harvemmin tarjouksessa, ostin tavallisen enkä sitä kolme kertaa kalliimpaa kevyttä...

Vierailija
4/6 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin ovat kestäneet jo vuosikausia armotonta ylipakkaamista.

Mä en yleensä osta Lidlistä karkkia kummempaa, mutta nuo laukut olivat kyllä hyvä ja kannattava ostos.

Vierailija
5/6 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo uudet ultrat eivät kestä ammattikäytössä edes vuotta.

Työnantaja maksaa laukut, mutta jos itse ostaisin, niin hankkisin joko hieman painavamman Samsoniten/Delseyn joka kestääkin, tai sitten mahd halvan "merkittömän" laukun, jonka ei tarvitse montaa keikkaa kestääkään.

Matkustamossa kuljettaviksi tarkoitettuja pieniä/keskikokoisia perässävedettäviä ei ole tehty kestämään flipperiä jonka läpi ruumaan menevä tavara joutuu kulkemaan!

Vierailija
6/6 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa mitään 6-10 kg laukkua, jos matkatavara rajoitus on 20 kg. Eipä siihen paljon mahdu. Ehkä jos mensi vaan etelään viikoksi, mutta harrastuslomalle useammaksi viikoksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän