Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syy, miksi palsta mamma ei käy lidlissä

Vierailija
17.06.2011 |

sinne ei ole etukorttia, eikä saa bonusta. se fakta, että siellä saa samaa tavaraa halvemmalla kuin muualta, ei riitä, sillä bonus puuttuu. palsta mamma on edelleen sitä mieltä, että kaupat jakaa niille rahaa bonuksien yms muodossa.

palsta mamma on viisas.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksaan. Mieluummin ostan suomalaisesta kaupasta suomalaisia tuotteita.

sieltä valuu saksaan? Verot ja muut ainakin suomeen maksetaan. Sama se kuka voitot käärii kuhan veromarkat jää suomeen.

Vierailija
22/25 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee käytyä Lidlissä, mutta yleensä ei, koska siellä on huono valikoima. Periaatteessa samaa tavaraahan se on kuin muuallakin, kaikki ulkomaiset tuotteet siis, mutta jogurtit ja muut maitotuotteet haluan mielellään kotimaisina.

maidot on kyllä ihan valion kuten suurin osa jugurteista ja muista maitotuotteista, näköjään ovat jotain muutakin maitoa sinne ottaneet, Arlan ilmeisesti. Mut muuten kaikki on Valion paits muutama hyvä saksalainen. Katso vaikka tuotantomaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä haiseeko muualla kuin siellä missä kävimme, tietääkseni emme haisseet itse, mutta tulisiko haju niistä konteista?

Toinen syy on se, että en osaa ostaa sieltä mitään, koska olen tottunut käymään Prismoissa ja Citymarketeissa.

Kolmas syy on, kun jonkun tarjouksen perässä Lidliin on menty ei sieltä ko. tuotetta enää löydy vaan ne on loppuun myyty jo ennen puolta päivää.

Vierailija
24/25 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne sisältävät, tämän ongelman olen huomannut koittaessani ostaa joitakin uusia tuotteita.

Vierailija
25/25 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä en usein käy, kun se on niin hankalassa paikassa elikkäs kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä