Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäpäs teenkin tänään kanaviillokkia, nams. ev

Vierailija
17.06.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleeni ensimmäiset kokkauskokeiluni kun olin vasta muuttanut omaan kotiin lapsuudenkodistani. Ei mennyt ihan kuin Strömsössä :) Kanaviillokki ei ole koskaan kuulunut mun suosikkeihin, ja onnistuin jotenkin saamaan broilerikastikkeesta jotain sen tapaista.

Mutta kiva teille jos tykkäätte!

Vierailija
2/8 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina meni roskiin, en vaan saanut siitä sellaista kun äiti sai :)))). ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauteen tehnyt ja nyt alkoi tehdä mielei.

Kuuluu meillä suosikkiruokiin.

Vierailija
4/8 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä reseptillä teette? Kanaviilokki kuului suosikkeihin kouluaikana, mutta en ole itse koskaan tehnyt.

Vierailija
5/8 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä reseptillä teette? Kanaviilokki kuului suosikkeihin kouluaikana, mutta en ole itse koskaan tehnyt.

Paista broilerinsuikaleet, lisää jauhot ja paistele tovi. Lisää vettä ja mausteet, anna kiehua kunnes jauhot eivät enää maistu.

Vierailija
6/8 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää siitä. Ei ollut yhtä hyvää kuin äidin tekemä ja koulussakin oli kuulemma parempaa ;) Hyvän ohjeen ottaisin ilomielin!

Vierailija
7/8 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteisesti googlasin ohjeen ja hyvää tuli. Mun kaverin kommentti oli "ai, sitä vihreää räkäklimppiä?" xD

Vierailija
8/8 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paista broilerinsuikaleet, lisää jauhot ja paistele tovi. Lisää vettä ja mausteet, anna kiehua kunnes jauhot eivät enää maistu.

Olen tehnyt ihan pakastebroiskusta joskus, mutta nyt ostin rintafileitä. Mä keitän ne kypsiksi, jäähdytän ja "perkaan". Keitinliemeen kermaa ja sitruunaa ja currya, jauhoja jos tarvitsee paksumpaa soossia. Lihat joukkoon ja annan hautua vielä reilun tovin. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä