Laittaisinko tämän hameen kanssa leggingsit vai onko paljaat sääret ok? "kuva"
Vähän on lyhyen puoleinen tuo farkkuhameeni ja mietin, että olisiko tällaiselle yli kolmekymppiselle soveliaampaa peittää sääret leggingseillä? Mielipiteitä? Kyseessä siis työasu, olen palvelualalla.
http://www.aijaa.com/v.php?i=002218200562.jpg
Kommentit (101)
lahkeessa...olis aika mageet ja nuorekkaat :)
kun täällä on arvuuteltu sun työpaikkaasi...Kun ei tule mitään ainakaan mulle mieleen mihin voisi laittaa noin lyhyen hameen. PAITSI se sun työpaikkasi, jonka nyt paljastit eli nuorekas vaateliike. Et laita niitä leggareita etkä varsinkaan sukkiksia, laitat matalat kengät esim. siistit balleriinat ja vaikka t-paita tai kkevyt paitapusero. Mielestäni näin ok kun et laita mitään toppia tai liian paljastavaa yläosaa etkä korkkareitakaan. Sulla on kauniit sääret, jos olisi itsellänikin niin käyttäisin tuon mittaista hametta.
jotka sentään vähän muodistavat asua...mutta makunsa kullakin mä laittaisin ehdottomasti ne ohuet leggarit.
Vaateliikkeessä voi joutua kumartelemaan jos alhaalla on hyllyjä esimerkiksi ja ei kyllä anna hyvää kuvaa jos myyjän alkkarit + haaroväli näkyy.
Eikö tuo ole paremminkin vapaa-ajan hame? Oli leggareita siinä tai ei.
Säärissäsi ei ole mitään vikaa, mutta kun et esittele pelkästään sääriäsi, vaan reitesi ovat myös reilusti esillä.
Mielestäni sääreni eivät ole ikäni huomioon ottaen ollenkaan pahan näköiset, miksi niitä ei saisi esitellä helteisellä ilmalla nuorekkaassa vaateliikkeessä?
ap
Minun mielestäni tuon mekon voi ihan hyvin laittaa töihin, jos on töissä vaateliikkeessä. Laita vain hieman peittävämpi paita, niin mielestäni et näytä ollenkaan "halvalta". Ihmeellisiä kommentteja täällä. Minusta avoimet kaula-aukot ovat paljon huorahtavampia, kuin nätti farkkuhame! Luulen, että täällä suonikohjuiset mammat vain kateilevat kauniita sääriäsi!
Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen; voit olla ilman leggingsejä tai jos on viileämpi päivä, niin laita leggingsit!
Sulla on muuten hyvännäköiset kintut, esille vaan! Mäkin laittaisin töihin tuon hameen jos ei raskauden takia suonikohjut pullottais, ja ite oon päällikkötason hommissa, ja melkein kolkyt.
Mut alle laittaisin ihan tyylin vuoksi ne leggarit. Niitä on nyt kaupoissa tosi nättejä malleja joissa on koristusta reunoissa...eikä vilku alkkarit kun kumartelet :D
vesirajaa pidempi eli koko ajan saa olla huolissaan mitä näkyy kun kumartuu jne.
Saahan hame olla lyhyt (ainakin jos on töissä nuorekkaassa vaatekaupassa) mutta on lyhyitä ja liian lyhyitä hameita. Tuo on liian lyhyt. Muutama sentti lisää, niin olisi ihan eri juttu. Nyt reisistä näkyy yli puolet.
on mun mielipide, mutta siis vapaa-ajalle.
Legginsit on NIIN teinit!
Hame on hame eikä sen alle kuulu kuin korkeintaan pikkuhousut.
ja alle ne legginssit...tuovat vaan vähän sitä vivahdetta muuten aika tavanomaiseen asuun.
T. 36v joka käyttää samanlaisia hameita ja mielellään :D
Sääresi kestävät ilman legginsejäkin, joten pelkät ihonväriset sukkahousut. Muutenkin farkkuhame-legginsi-yhdistelmä on vähän out. En ymmärrä mitä kukkahattutätejä tällä palstalla on, tod.näk. selluliittireisisiä mammoja joille tuo hame ei mahtuisi edes toiseen jalkaan...
38v. joka käyttää lyhempiäkin hameita...
Toki kyllä ton hameen kanssa caprilegginssitkin menee, mutta sulla on hyvät sääret joten pidä vaan huoletta ilmankin!
Kesällä varsinkin saa olla vähän paljasta pintaa esillä (ottaen huomioon työpaikkasi), kateelliset av-mammat taas jäkättää täällä kun niitä ei katso kukaan ikinä.
Eikä mikään todellinen kysymys että onko ok työasuksi. Voin kehua sinua ap, kun sitä kaipaat: olet kaunis vartaloltasi. Kolmekymppiseksi ja nuoremmaksikin, älä huoli. Ehkä työ teinien ympärillä syö itsetuntoasi ja tarvitset tuollaista vahvistusta, ja osaat itsekin pönkittää näköjään itsetuntoasi mollaamalla tanakoita, sinua nuorempia asiakkaitasi. Eli hyvännäköinen olet, ei huolta.
Mutta se kysymyksesi - ei, ei tuo ole työasu. Hameeseen pituutta lisää, tai jalkovälisi näkyy kun kumarrut nostamaan jotain laatikkoa tai asiakkaisen edessä lattialle pudonnutta vaatetta. Se ei vaan ole asiallista, vaikka olisi kuinka kaunis alapääkin.
Kyselen siksi, koska haluan tietää tavallisen mamman mielipiteen. Asikkaina liikkeessämme käy lähinnä 15-25 vuotiaita nuoria naisia, joita tuskin hameeni lyhyys häiritsee. Usein heillä on paljon vähemmän päällä. Ja paljon isommassa koossa ;)
Kiitos muuten kehuista niille, jotka kehuja antoivat! ap
eli sä siis halusitkin vain niitä kehuja. Että ihan ainoa olet joka näyttää hyvältä tollasessa hameessa, kun asiakkaillakin on vain suurempia kokoja. On sulla käynyt tuuri ettet ole läski. Voi raukkoja asiakkaita kun tuollaiselta tulee pukeutumisapua. Nauratko sä aina partaas toisten vaatekoolle?
Jos joku vielä sanoo legginseistä mitään niin tehkää kanssaihmisille palvelus ja älkää poistuko kotoa ollenkaan
LEGGINSIT ON OUT. Jos et voi pitää hametta/shortseja ilman niitä niin silloin laitat pitkät housut, thats it. PAKSUT(läpinäkymättömät) legginsit sallittu vain tunikan kanssa (vaikka sekin look on aika out, mutta uskon että käytännöllinen teille kotimammoille) mutta ne sukkahousu legginsit on niin noloja...
T. oikeasti muotitietoinen(= ei ole synonyymi horotyylille/pissikselle) ei-mamma
ovat paljon paremman näköiset kuin tylsät sukkahousut! Täällä taas mummutyyliset paapattavat :D