Laittaisinko tämän hameen kanssa leggingsit vai onko paljaat sääret ok? "kuva"
Vähän on lyhyen puoleinen tuo farkkuhameeni ja mietin, että olisiko tällaiselle yli kolmekymppiselle soveliaampaa peittää sääret leggingseillä? Mielipiteitä? Kyseessä siis työasu, olen palvelualalla.
http://www.aijaa.com/v.php?i=002218200562.jpg
Kommentit (101)
myös miksi ap kysyy neuvoa täällä. Jos kerran on vaateliikkeessä töissä, niin luulisipa silloin että myyjä tietäisi myös pukeutumisesta jotain. Mikä sopii minnekin jne. Kun kerran pitäisi myös asiakasta palvella hyvin ja tarvittaessa opastaa...
Kyselen siksi, koska haluan tietää tavallisen mamman mielipiteen. Asikkaina liikkeessämme käy lähinnä 15-25 vuotiaita nuoria naisia, joita tuskin hameeni lyhyys häiritsee. Usein heillä on paljon vähemmän päällä. Ja paljon isommassa koossa ;)
Kiitos muuten kehuista niille, jotka kehuja antoivat! ap
ei mitään pitkiä kalsareita alle.
Töihin tuo hame on turhan lyhyt, vapaalla oikein kiva.
Minulla näkyi erittäin hyväkroppaisen naisen alaosa, jossa oli siisti farkkuhame, ei erityisen mini, ja siihen hyvin sopiva paita. Ihan hyvä asu töihin, jos ei missään hirmu muodollisessa olla.
Legginsejä en laittaisi, ei olisi lainkaan noin tyylikäs enää, ja nuo jalat ovat tosiaan hyvät noin. Muodolliseen työhön kuuluisi ne sukkikset, mutta oman työsi tunnet itse parhaiten.
Kyselen siksi, koska haluan tietää tavallisen mamman mielipiteen. Asikkaina liikkeessämme käy lähinnä 15-25 vuotiaita nuoria naisia, joita tuskin hameeni lyhyys häiritsee. Usein heillä on paljon vähemmän päällä. Ja paljon isommassa koossa ;)
Kiitos muuten kehuista niille, jotka kehuja antoivat! ap
eli sä siis halusitkin vain niitä kehuja. Että ihan ainoa olet joka näyttää hyvältä tollasessa hameessa, kun asiakkaillakin on vain suurempia kokoja. On sulla käynyt tuuri ettet ole läski. Voi raukkoja asiakkaita kun tuollaiselta tulee pukeutumisapua. Nauratko sä aina partaas toisten vaatekoolle?
sukkahousut juntit ja ilman on jotenkin...tavanomainen.
Vaikka olisi kuinka koreat sääret.
Ihan käytännön sekä esteettisistä syistä. Minusta ei ole miellyttävää jos asiakaspalvelijat eivät ole kunnolla pukeutuneet. Vähäinen pukeutuminen sopii rannoille ja vapaa-aikaan ei työpaikalle edes kesällä.
eikä tuo hame ole ollenkaan siihen liian lyhyt. Olen 36v eli en ihan juniori enää ja silti olen tätä mieltä...
eikä tuo hame ole ollenkaan siihen liian lyhyt. Olen 36v eli en ihan juniori enää ja silti olen tätä mieltä...
Miksi aina luullaan, että nuoret tykkää ja sietää vähäpukeisuutta? Ihmiset on erilaisia jo nuorena.
Minusta myyjän pitäisi näyttää asialliselta myös nuorisoliikkeessä. Se ainakin helpottaisi erilaistenkin nuorten asioimista siellä eikä karkottaisi potentiaalisia asiakkaita.
Mutta tietysti, jos ko. yritys haluaa palvella vain tietynlaisia ostajia niin sittenhän sillä ei ole väliä.
Nuorten vaateliikkeessä ihan ok asu ja jalkasi ovat upeat! Mutta kuten joku aiemminkin kirjoitteli, niin miten tuossa onnistuu kyykkimiset ja kumartelut? Jos seisot koko ajan niin hyvä. Myöskään millään korkeammalla jakkaralla tuon kanssa ei voi istua ilman että alushousut vilkkuu.
eli sä siis halusitkin vain niitä kehuja. Että ihan ainoa olet joka näyttää hyvältä tollasessa hameessa, kun asiakkaillakin on vain suurempia kokoja. On sulla käynyt tuuri ettet ole läski. Voi raukkoja asiakkaita kun tuollaiselta tulee pukeutumisapua. Nauratko sä aina partaas toisten vaatekoolle?
Etenkin, kun ensimmäiset vastaajat haukkuivat minut käytännössä h*oraksi... Niistä tuli paha mieli. Mutta pointti tälle keskustelulle on kyllä jossain ihan muualla kuin minun jaloissani. Lähinnä siis siinä, että mikä on soveliasta pukeutumista ja mikä ei. ap
Itsekin olen työskennellyt palvelualalla toistakymmentä vuotta eikä olisi koskaan tullut mieleenkään laittaa tuollaista miniä päälle töihin. Vapaa-aika on erikseen. Myöskin toimiessani esimiehenä olisin kyllä huomauttanut työntekijälle asusta ehdottomasti.
Joko leggarit jalkaan (mitkä ovat kyllä mielestäni out tuon ikäiseltä) tai mielummin töihin hame, joka paljastaa kauniit sääresi muttei noin täysin. Kysyit mikä on soveliasta ja se on. Syksymmällä voi käyttää tätä hametta paksujen sukkahousujen kanssa.
t.Palvelualan esimies
Aika lyhkänen hame palvelualalle, ennemmin näkisin iltapileisiin tuollaisen hamosen.
palstammmat on kateellisia:D
En ole ennen vetänyt kateuskorttia esille, mutta juuri luin ketjun naisen lihaksista niin oli pakko yhdistää nämä yhteen. Tajusin, että läski palstamamma vannoo oman "pehmeytensä" tiliin ja haukkuu kaikki nuoret ja kauniit ja upeasääriset ja lihaksikkaat naiset.
Ja ihan vain sen takia, että vaikuttavat mitättömiltä hiiriltä näiden rinnalla ja pelkäävät miestensä himoitsevan ihan oikeasti muuta kuin "pehmeää ja naisellista palstamammaa bmi 29"
Vilkkuvat sitten mukavasti hameen alta kun kyykit :)
Ja legginsit on vain alle 10-vuotiaille.
[iNoin huonot sääret tarttee pidemmän hameen.]Ja legginsit on vain alle 10-vuotiaille.
[/quote]
Näkyykö mulla ihan eri kuva kun muilla????
Ihan mutkalla ja sääret on liian ohuet suhteessa reisiin. Sääriosuus on liian lyhyt suhteessa reisiin.
Ei tuolla roiskeläpällä paljoa kumarrella hyllyjä täyttelemään..