Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittaisinko tämän hameen kanssa leggingsit vai onko paljaat sääret ok? "kuva"

Vierailija
17.06.2011 |

Vähän on lyhyen puoleinen tuo farkkuhameeni ja mietin, että olisiko tällaiselle yli kolmekymppiselle soveliaampaa peittää sääret leggingseillä? Mielipiteitä? Kyseessä siis työasu, olen palvelualalla.

http://www.aijaa.com/v.php?i=002218200562.jpg

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mutkalla ja sääret on liian ohuet suhteessa reisiin. Sääriosuus on liian lyhyt suhteessa reisiin.

niin nähdään millaiset sääret on hyvät?

Vierailija
42/101 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kiva asu. Jos ei ole töissä missään konservatiivisemmassa paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää keneltä tahansa mieheltä!! Jos on rumat jalat, kannattaa laittaa vähän pidempi hame. Enkä tällä sano että ap:lla olisi rumat jalat. Mutta leggingsit on huonoin muoti-ilmiö ikinä!!! YÖKS! Toivottavasti niille nauretaan jo parin vuoden päästä. Ja käsittääkseni, ne ei ole enää edes mitenkään supermuodissa...

Vierailija
44/101 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulla on mitenkään hyvät sääret... Koko lailla tuollaiset samanlaiset lyhyet vänkylät.

Sanoin vain että noin huonot sääret tarttee pidemmän hameen.

Vierailija
45/101 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kysellään hameesta, pakkoko on alkaa toisen jalkoja haukkumaan? Sitä paitsi, ihan tavallisen sievät sääret, kyllä noilla ilkeää hienosti hametta pitää. Suomalaiset ovat tuollaisia, ja piste.

Jos olet vaikkapa parturi, niin hyvin voit tuollaista hametta pitää. Tai virkailija jossakin, että istut tiskin takana. Mutta jos taas teet asiakaspalvelua jossain toimistossa esim. jossa alaosasikin näkyy, niin mielestäni ei oikein sovi töihin... Jos on joku epämuodollisempi paikka, niin leggareitten kanssa voisi laittaa, mutta muodollisempaan paikkaan ei niinkään sovi. Minun mielestäni.

Täällä siis toinen reilusti yli kolmikymppinen mielipiteineen...

Vierailija
46/101 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laittoi kuvansa tänne arvosteltavaksi. Saa syyttää vain itseään.

Vierailija
47/101 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa helman pituuteen...

Vierailija
48/101 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
49/101 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on normaalit kauniit jalat, ;)

Älä missään nimessä laita legginsejä jos tunnet olosi hyväksi ilman niitä niin se on ihan sama mitä muut sanoo kukaan ei synny tänne miellyttämään muita vaan itseään. ;)

Vierailija
50/101 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo hame on kamala ja aivan liian lyhyt, sopii rantakahvilaan. Tai sitten huoralle työasuksi.

Aikuisen naisen pitää olla myös esimerkki niille nuorille, joille vaatteita myy eikä kuvitella että tuo on työvaate. Kyllä minä ainakin käyn nuorisovaatekaupassa vaikka olen kohta 50v, aika useinkin. Arvaat kai miksi, aivan, minä maksan ne nuorisovaatteet.

Vierailija
51/101 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaan en ylipäätään pidä noin lyhyistä hameista ilman "mitään alla"...

Vierailija
52/101 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kamala pissisasu, ehdottomasti siis ilman leggareita!

Vierailija
53/101 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voit käyttää kyllä, ja ilman leggareita, kiitos.

Vierailija
54/101 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leggarit seuraksi. Muuten rivon näköinen asu, mutta siistit capri-leggarit pelastavat vaikikutelman

Vierailija
55/101 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tuo hame sopii vallan hyvin töihin me kaikki kun emme ole alalla missä täytyy pukeutua nunnan kaapuun tai lainapeitteeseen!

Vierailija
56/101 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voinee laittaa ilman legginsejä tai sukkiksiakin. On kyllä melko lyhyt työhameeksi.

Vierailija
57/101 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut vaikka lahkeelliset pikkarit vaan :D pelastaa jos jotain muka on vilahtamassa. Ei mitään leggareita alle...sama se sitten ois pukea housut tmv.

Vierailija
58/101 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmanleggareita siis, koipeshan ovat paljaaltaan hyvä näköiset, leggareissa varmaan ei niin ole, tulee halpa vaikutelma vaan.

Vierailija
59/101 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten vaikka ne legginsit alle.

Mutta vapaa-ajalla laita mieluummin vain ohuet sukkahousut, ja sitten paidaksi jokin peittävämpi. Hame näyttää sun päällä tosi hyvältä, turha sotkea siihen legginsejä. (Töissä ehkä silti vähän liikaa paljasta pintaa tuollaisenaan.)

Vierailija
60/101 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hame on liian lyhyt töihin. Pikkarit vilahtaa, kun laitat jalat toisen yli..

Vapaalla voit pitää sitä ihan miten haluat.