Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisista

Vierailija
16.06.2011 |

tai ehkä kysymys koskee paremminkin kiertoa. Eli voiko kierto muuttua yhtäkkiä ilman syytä niin, että kuukautiset tulevatkin ain joka toinen kuukausi?

Minulla on viimeisimmistä synnytyksestä vuosi ja kuukautiset tulivat helmikuuhun asti ihan normaalisti (toki heittoa oli pari päivää suuntaan tai toiseen, mutta minulla se on normaalia). Maaliskuussa menkkoja ei kuulunut eikä näkynyt, r-testikin näytti negativiista. Huhtikuussa ne tuulivat taas ajallaan ja jälleen toukokuussa jäi väliin. Nyt taas kesäkuussa tuli normaalisti.

Vuoto on ollut ihan normaalia, ei kuukautiskipuja tms. Yhdet menkat olin voinut laittaa stressiin piikkiin (vaikka minusta mitään sellaista ei ole). Pillereitä en syö, en ole koskaan syönyt.

Ei sinällään, että olisi pahoillani tuosta mutta totta kai mietin, onko tuo ihan normaalia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta tai tietoa?

Vierailija
2/4 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta voi aiheuttaa kuukautishäiriöitä tai ainakin mulla se venytti kuukautiskiertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 35 että normaalia on.

Vierailija
4/4 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26v. eli ikään liittyvää se tuskin on. Nuo kilpirauhasen vajaatoiminnan oireet eivät ainakaan täsmänneet eli sitä se tuskin on. Jos eivät sitten ala myöhemmin.

Tuntuisi vain kovin typerältä mennä lääkäriin tuon takia, kun mitään muita oireita (esim. selittämättömiä vatsakipuja) ei ole. Kuukautiset ovat vain tulleet joka toinen kuukausi ja silloinkin ihan ajallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi