Kaverini uhkasi poistaa minut
tuli pientä kärhämää kun juttelimme ja hän sanoi: "En jaksa noita sun juttuja enää, mä poistan sut pian!".
Mitä luulet kaverin tarkoittaneen, aikooko hän tappaa minut vai piilottaa vai mitä hän oikein uhittelee? Ilmoitanko jonnekin, vähän kyllä pelottaa jos oikeasti aikoo tehdä jotain..
Kommentit (10)
Jos et ole siellä, niin soita poliisille. Koska jos kuolet mystisesti pian, niin tietävät kuka teki.
Ei mun jutuissa ollu mitään vikaa, mä lähetin sille facebookissa yhden linkin ja siitä se hermostu, lähetti mulle tollasen tekstarin. Meen huomenna käymään poliisiasemalla, ihan kaiken varalta.
Ei mun jutuissa ollu mitään vikaa, mä lähetin sille facebookissa yhden linkin ja siitä se hermostu, lähetti mulle tollasen tekstarin. Meen huomenna käymään poliisiasemalla, ihan kaiken varalta.
Tarkoitti tietenkin, että poistaa sut facebookista. Vai onko hänellä tapana eliminoida ihmisiä ihan oikeasti?
Ja miksi mä nolaisin itteni jos kävisin poliisiasemalla? Sanoisin sielläki että en mä oo varma mut varalta vaan et jos tosiaan jotain sattuu ni ne tietäis ketä epäillä..
jo hitmanin laittamassa sun perään, ap.
Trolli toki olet mutta ihan kiva yritelmä.
palkkatappaja ja ap, poistaa sut fb:n kaverilistalta...