Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana talo myynnissä Vantaalla

Vierailija
16.06.2011 |

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6786879

Eikä ole mun talo, en mainosta (kun joku kuitenkin asiasta mainitsee) vaan tää on mun mielestä oikeesti ihana. Ostaisin jos asuisin Vantaalla ja olis tarpeeksi rahaa.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnot ylihintaisia, ihmiset ylimielisiä juppeja. Vantaalle muuttaa jatkuvasti koulutettuja hyvätuloisia ihmisiä, kun taas Espoon vetovoima on hiipumaan päin. Talo on kyllä kaunis!

Vierailija
2/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa nuo vinot katot :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa nuo vinot katot :(

Vierailija
4/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustuimme asuinalueeseen autolla ajellen. Ei olla kuitenkaan ostoaikeissa. Meillä on tapana tutkia meille tuntemattomia alueita...

Asunnon pohja on mielestäni toimiva. Onnea myyntiin!

Vierailija
5/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin sitten kerrostalo

Vierailija
6/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta pieni ja kauniisti hoidettu tontti on parempi, kuin iso ja hoitamaton. Harvalla on enää aikaa tehdä pihatöitä monta tuntia päivässä.

Vierailija
7/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on väsyneitä, ku vauvaki on eristetty nukkumaan yksin, vaikka makuuhuoneessa ois runsaasti tilaa pinnasängylle. kertyyhän sitä univelkaa, ku öisin joutuu herää itkuun ja ravaa kahden huoneen väliä. sit siinä väsymyksessä alkaa parisuhdekin rakoilla.

Vierailija
8/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkauppunkiseudulla mutta tuo sama ilmiö esiintyy muuallakin missä tilaa olisi reilusti.

Vierailija
9/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Päiväkummussa kai edelleenkään kovin paljoa palveluja ole. Ei nappaa.

Vierailija
10/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikäs, mutta samalla kodikas.

Sisutettu pliisusti ja samalla tavalla kuin "opetetaan", että näin saat tyylikkään kodin. Persoonallisuus puuttui ihan täysin. En osaa kuvitella edes perhettä joka tuolla asui.

Vierailija
11/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huolisi moista taloa vaikka saisi ilmaiseksi. Mamma kun rakentaa itse täydellisen talon keskelle kaupunkia järven rannalle parin hehtaarin tontille. Mammalla on aikaa rakentaa koska on kotona lasten kanssa kunnes nämä täysi-ikäisiä ja mamma hyvätuloinen toimeentulotukea nauttiva (nousee 100 eurolla) miljonääri.

Vierailija
12/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana keittiö, vaalea ja valoisa. Juuri minun makuuni.

Vierailija
13/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala. Menisi heti vaihtoon. Muuten ihan ok talo, vaikkakin sisustaisin enemmän tunteella, en rahalla.

Naapurit on kyllä kamalan lähellä. Parvekkeelta näkyy varmaan 5 tai 6 naapurin tontille, ei kiva...

Vierailija
14/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietysti ihana. Tuollaisen talon omistajan ensimmäinen tehtävä on, että hän säilyttää talon ominaisluonteen eikä pilaa sitä.

Muutenkin tykkään enemmän vanhemmista, arkkitehtuurinsa kestävyyden jo todistaneista taloista. Niihin kuuluu myös rintamamiestalot. 1940- ja 50-luvuilla suunniteltiin hienoja omakotitaloja.

Ap:n ihastelema talo on mun mielestä siisti ja nätti, henkii valkoisuudellaan varallisuutta (mm on varaa palkata siivooja) ja monia muita nykyään arvostettuja asioita. En vain löydä siitä luonnetta.

Tontti on todella pieni, naapurit ihan sylissä. Eikös koko omakotitalo-asumisen idea ole, että on vähän hajurakoa naapureihin?

Mutta, kuten sanottu, makunsa kullakin. :)

20

Vierailija
15/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ap:n linkittämä talo. Itse en ikinä ostaisi vanhempaa omakotitaloa, siinä on todella suuri riski ottaa takkiinsa.

Vierailija
16/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä kaikki kadun talot ja mitään eroa ei ole. En tykkäisi asuan noin lähellä naapureita ja noin persoonattomassa kodissa.

Vierailija
17/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alue on rauhallinen, mutta lähellä kuitenkin kaikkea

on sellanen lintukolo

tuo ap:n linkittämä talo on ihana,

ja hinta kohdillaan

itse en halua taloa kahdessa tasossa, hanakala pienten lasten kanssa,

olen asunnut

nyt talomme on yhdessätasossa ja tosi ihanaaaaaa

tuo talo miellytti munua kyllä sisustukseltaan ja muutenkin kyllä

Vierailija
18/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian valkoinen!!!

Vierailija
19/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompi ja huomattavasti halvempaa saada se iso tontti...

Vierailija
20/65 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisi vanhaa. Homeenhaju tuntuu jo kuvia katsellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan