Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

85F! Siis kävin liivikaupassa...

Vierailija
16.06.2011 |

Ja tarkistettiin liivikoko.. Ihan järkyttävää.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolle 85AA löytyy Triumphilta malli Soft Sensation ja myös Allusion 85A saattaa käydä, Patricialta ainakin yksi malli tuotenumerolla 7756 ja Amoena Finlandilta useampi malli. Muilta valmistajilta kannattaa rohkeasti kokeilla 80A:ta, itse löysin muutamat sopivat joissa olikin normaalia pienempi A-kuppi.

t. toinen 85AA

Vierailija
2/32 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokoni on 70DD/E, ja kaapista löytyy vuosia vanhoja Primadonniakin, jotka ovat edelleen napakat ja uudenveroiset - no valkoiset tosin ovat hieman harmaantuneet, mutta kaikki värilliset ovat edelleen kuin pakasta vedettyjä. Eli sikäli kyllä maksavat hintansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin!

Vierailija
4/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

changella, siellä onkin tosi isot koot, myyjäkin niin sanoi. mulla a80 muuttui 75dd kokoon ja ihan pienet tissit on vieläkin.

Vierailija
5/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni mahdun ihan tursuilematta 70 d kuppiin.

Vierailija
6/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole missään changessa koskaan käynyt.

Vierailija
7/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ympärysmitalta hyvä, mutta tissit tursusi komeasti ulkopuolelle eli Changen koot on tosiaan omituiset.

Vierailija
8/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ympärymitta nimittäin. Kokeileitko 80-senttisellä ympärysmitalla isompaa kuppikokoa? Ei tursua yli ja liivit tukevat käytössä venyneinäkin.

Changesta ei löydä liivejä enää edes minun teini-ikäiset tyttäreni, kun siellä niin omituiset koot.

Vierailija
9/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojen pienennysleikkausta!

nimim. tyytyväinen

Vierailija
10/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Changen liivejä muutaman vuoden, mutta nyt raskaana ovat koot loppuneet kesken. Vanhat ovat 80 J ja ovat siinä ja siinä, etteivät ole liian pienet. Sokokselta olen koittanut katsoa, mutten ole löytänyt. Haluaisin ihan tavalliset, kauniit T-paitaliivit.

Vierailija
11/32 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo Lumingerien liivit mutta mulla ainakin ongelma että kun ei se pelkkä koko ratkaise niin vaikea ostaa netistä. Käyn alusvaateliikkeessä n. 2 krt vuodessa ja ostan useammat kerralla (ja kyllä kirpasee) ihan sen takia että liivien ostaminen ja sovitus on rasittavaa puuhaa. Parhaiten sopivia oon löytänyt täälläkin kehutulta Primadonnalta tosin en kyllä mitään mummo liivejä ole nähnyt. Samoin joskus tehnyt niin että liikkeesä olen kokeillut liivit mutta tilannut sitten Bravissimosta kun saa hiukan halvemmalla. Koko on 75G.

Vierailija
12/32 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole kiva käydä liiviostoksilla täälläkään...

Vierailija
13/32 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaliivejä?

Ellei sitten vain halua ihan huvikseen.

eli tuskin on tyystin rinnaton henkilö kyseessä. Ympärysmitta vaan on ihan pirun iso.

Ja itse käyttäisin liivejä, vaikkei tissejä olisikaan. Tukee sitä vähäistäkin kudosta eikä tarvii kaupungilla kulkea pitkät päällä. Rivon näköistä minusta.

Vierailija
14/32 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittapuun mukaan changen liivit ei ole halpoja. Mulla kolmet liivit jotka maksaneet 80 e per liivit.

Changen myyjä kertoi että heidän koot on kupilta sekä ympärysmitalta todella pientä mitoitusta. Tai siis niin että vaikka mulla on pienet rinnat niin koko on 75DD, ympärysmittakin muilla merkeillä 85 ja kuppi max b.

Vierailija
15/32 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskussairaalassa plastiikkakirurgin tekemänä maksaa sen verran, kuin mitä päivämaksu sairaalaan on. Mun piti olla siellä 2 päivää ja oliko se jotain 30 euroa päivä. Mulla oli E-kupit ja leikkautin rinnat C-kuppiin, olis saaneet olla kuitenkin vaikka B-kupit.

Eli jo DD-kupeilla voi päästä terveydellisistä syistä leikkaukseen.

Kyllä kannatti.

mun changella mitattu dd kuppi mahtuu hyvin omaan kourani sisään... eli todella pienet.

Vierailija
16/32 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa suomalaista LUMINGERIEN nettikauppaa!!Aivan mahtava kokovalikoima,lempparini ovat puolalaiset GORSENIAN liivit,joita ilokseni nyt löysin täältä Suomestakin!!!Hurraa!!ja hinnat 40-50 e!!hyvästi primadonnan mummoliivit ja kiskurihinnat!

Vierailija
17/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en todellakaan aio pienentää. Eivät estä elämistä millään lailla, päinvastoin ;).

AP

Vierailija
18/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

primadonnalla on mulle parhaiten istuvat liivit. 85 F myös mulla. Kalliita ovat, mutta kestävätkin sitten vuosia, ja pesen ihan pesukoneessa!

Vierailija
19/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

primadonnalla on mulle parhaiten istuvat liivit. 85 F myös mulla. Kalliita ovat, mutta kestävätkin sitten vuosia, ja pesen ihan pesukoneessa!

Vierailija
20/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojen pienennysleikkausta!

nimim. tyytyväinen

t. 80H/I

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän