Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

85F! Siis kävin liivikaupassa...

Vierailija
16.06.2011 |

Ja tarkistettiin liivikoko.. Ihan järkyttävää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään jos siihen on tarve.

Vierailija
22/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

changella, siellä onkin tosi isot koot, myyjäkin niin sanoi. mulla a80 muuttui 75dd kokoon ja ihan pienet tissit on vieläkin.

Changella en ole koskaan käynyt.

Primadonna on ainoa merkki josta olen löytänyt päälleni mahtuvat koot. Liivejä olen kyllä kokeillut hirveät määrät, ja nuorempana käyttänyt paljon liian pieniä kun ei tarpeeksi isoja mistään löytynyt silloisella budjetilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

changella, siellä onkin tosi isot koot, myyjäkin niin sanoi. mulla a80 muuttui 75dd kokoon ja ihan pienet tissit on vieläkin.

koot kuin esim. Marjoriella tai Chantellella. Ihan saman koon liivejä ostan noistakin merkeistä (Funky Ladysta).

Vierailija
24/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

70F ja ihan sama koko niin Changella kuin monella muullakin merkillä. Ei ne Changen koot mitenkään poikkeukselliset ole verrattuna muihin merkkeihin.

Vierailija
25/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokoa 85JJ ja tilaan omani ulkomailta, kun saa halvemmalla ja erittäin hyvää laatua. Usein kuulee puhuttavan, että varsinkin suomalainen nainen pitää liian pieniä liivejä. Ei taida juuri yli G kupin tavallisesta marketista löytää, hyvä jos edes E:tä löytää.

Nimim. Raskauden jälkeen koko ei pienentynyt.

Vierailija
26/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskussairaalassa plastiikkakirurgin tekemänä maksaa sen verran, kuin mitä päivämaksu sairaalaan on. Mun piti olla siellä 2 päivää ja oliko se jotain 30 euroa päivä. Mulla oli E-kupit ja leikkautin rinnat C-kuppiin, olis saaneet olla kuitenkin vaikka B-kupit.

Eli jo DD-kupeilla voi päästä terveydellisistä syistä leikkaukseen.

Kyllä kannatti.

Vierailija
27/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa ostan muualtakin (65D, raskausaikana muuten oli Funky Ladysta ostettu 70E, ja ihan uskon, että turvotus ja rintojen kasvu teki tuon). Ongelma monella on se, että ostetaan alunalkaenkin vääränkokoisia liivejä, liian isolla ympärysmitalla ja liian pienellä kupilla. Ja kun mennään liivikauppaan ja saakin oikean kokoiset liivit niin yllätytään kun on muka niin isot rinnat. Ympäryksestä lähtee pois ja oikean kokinen kuppi tilalle.

70F ja ihan sama koko niin Changella kuin monella muullakin merkillä. Ei ne Changen koot mitenkään poikkeukselliset ole verrattuna muihin merkkeihin.

Vierailija
28/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jäänyt kuinka pahat arvet? Haaveilen leikkauksesta, mutta arveluttaa arvet kun ihotyyppini on muutenkin helposti arpeutuva (raskausarpia, arpikudosta).

Isoja hyvä ja kauniita liivejä löytyy Bravissimosta (nettikauppa).

Changen koot ovat kinttanoita ja usein isotkin koot ovat suunniteltu kuin pienille rinnoille, esim. tosi kapeat olkaimet. Onhan ne halpoja kuitenkin.

Vierailija
29/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa onko kiva käydä liiviostoksilla.

Vierailija
30/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaliivejä?

Ellei sitten vain halua ihan huvikseen.

Vierailija
31/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prima Donnaa.

Tosin olen saanut uudenoloisia hottismalleja myös Marlies Dekkersiltä Liivikeskuksesta.

Vierailija
32/32 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääränkokoiset liivit kun koko todellakin erosi Changen koosta tai siis ei sieltä edes löytynyt riittävän isoa kuppikokoa vaan tissi pullahti liiveistä kokonaan ulos samassa koossa kuin mikä oli kahdessa muussa liikkeessä täydellinen.

Prima Donnan liiveihin olen minäkin tyytyväinen vaikka hintaa niillä toki on reilummin kuin vaikka Changen liiveillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä