Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihat naiset parhaat kikkanne laihana pysymiseen

Vierailija
16.06.2011 |

mulla ehdottomasti syömisen välttäminen aamupäivästä ja illalla sitten saa jo vähän syödäkin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- juon todella vähän alkoholia

- syön makeanhimooni marjoja (kesä on ihanaa), viinirypäleitä, mandariineja todella harvoin karkkia

Muuten syön normaalisti, tosin kavereiden mielestä mun ruoka-annokset on pieniä, täyteen tulen kyllä et en rajoita määrää.

Vierailija
22/27 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ollut tällainen, 169cm/51kg. yksi lapsi tehtynä ja olen 35v. kai se "kikka" sitten on geenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennan pois kaiken minkä syön klo 16 mennessä. Enkä edes syö paljoa.

Sit kun mies tulee kotiin laitan päivällisen tavallista kotiruokaa ja teeskentelen että voi syödä mitä vaan, miten paljon tahansa. Viikonloppuisin mässäilläänkin. Olen elänyt näin jo 16 vuotta.

172cm 54kg

Vierailija
24/27 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syö hirveästi hiilareita, muutoin protskua ja rasvaa ihan reilusti. Karkkia yms. en ole syönyt juuri koskaan. Kahvia juon paljon ja viikonloppuisin pari lasia punkkua. Liikun min. 3krt viikossa. Kaksi lasta, kumpaakin imetin n.2kk, molemmista paino putosi todella nopeasti synnytyksen jälkeen. Nyt mitat 171/57. Olen laihempi, kuin ennen lapsia tai niiden välissä (tosin ekan jälkeen paino käväisi 53:ssa)

Vierailija
25/27 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos housut alkavat puristaa, en ryntää ostamaan uusia isompia vaan korjaan ruokavaliota ja lisään liikuntaa.

Vierailija
26/27 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuu varma keino pysyä laihana on säännöstellä syömistään. Syö vain sen verran että pysyt just ja just hengissä.

näin mä teen t. 44v ja 55kg yhä samoissa mitoissa kuin 25 vuotta sitten

Vierailija
27/27 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä jaksaisi elää elämääni kikkaillen. Joten mun kikkani on, että ruoka-aikoina syödään kiltisti, eikä kiukutella, ettei muka ole nälkä tai että pitää laihduttaa. Ruoka-ajat pitämällä pysyy laihana.

Eli viidesti päivänä jotain suuhun. Ja niistä kaksi on lämmin ateria ja aamulla aamupuuro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi