Laihat naiset parhaat kikkanne laihana pysymiseen
mulla ehdottomasti syömisen välttäminen aamupäivästä ja illalla sitten saa jo vähän syödäkin.
Kommentit (27)
-syön sen verran että nälkä lähtee, en enempää.
-en syö välipaloja enkä napostele
-en juo alkoholia
-liikun säännöllisesti
Ruoka on aina itsetehtyä (tai ravintolaruokaa), hyvät tuoreet raaka-aineet, ei kevyttuotteita. Syön kaikkea, rasvaa, sokeria ja valkoista puppujauhoakin. Rakastan pastaa ja uppopaistettuja ruokia, sekä kermaisia jälkiruokia.
Että se sitten vissiin.
Ennen raskautta painoin 73, ennen synnytystä melkein 90, lapsen ollessa kaksi kuukautta noin 70 kiloa, ja nyt, lapsen ollessa vuoden ikäinen, painan 58 kiloa. Olen syönyt enemmän suklaata kuin koskaan. Imetys jatkuu edelleen.
(Olen 176 cm pitkä.)
Paino ei laskenut grammaakaan, vaikka varaa oli (170/78). Parin viikon osanutrauksella sain 4kg pois, mutta näillä mennään taas, kunnes imetys loppuu. Sitten täytyy varmaan vetäistä ketoosi päälle.
Että se sitten vissiin.
Ennen raskautta painoin 73, ennen synnytystä melkein 90, lapsen ollessa kaksi kuukautta noin 70 kiloa, ja nyt, lapsen ollessa vuoden ikäinen, painan 58 kiloa. Olen syönyt enemmän suklaata kuin koskaan. Imetys jatkuu edelleen.
(Olen 176 cm pitkä.)
Nussin aina kun tekisi mieli suklaata.
vähemmän, kuin mitä tekisi mieli.
Mulla myös tämä ainoa keino. Pikkuhiljaa olen vähentänyt syömisten määrää, niin ruoassa kuin herkuissa. Herkkujakin siis syön, joka päivä.
162/45
50kg, pituutta on 160cm.
Voisko syynä olla sitten se että käytän tosi harvoin alkoholia, sekö saa painon nousemaan?
vähemmän, kuin mitä tekisi mieli.
Mulla myös tämä ainoa keino. Pikkuhiljaa olen vähentänyt syömisten määrää, niin ruoassa kuin herkuissa. Herkkujakin siis syön, joka päivä.
162/45
hoikkana pysyn sillä, että syön terveellisen aamupala, lounaan ja illalla vielä päivällisen tai ainakin voileipää. Pullaa en syö, karkkia kylläkin (en tosin mitään karkkipussi/suklaalevy tahtia kuten av:laisilla tuntuu yleinen tapa olevan), sipsejä toisinaan ja alkoholin kulutukseni on 1-3 lasia/viikko (ja nekin yleensä suht kuivia viinejä tai lonkeroa). Liikun 1-3 kertaa viikossa, juon 1-2L vettä päivässä ja nukun kunnolliset yöunet, puuhaan paljon kaikenlaista kotona ja pihamaalla, tv:ta en katso juuri lainkaan (ts makoile sohvalla). Siinäpä nuo oleellisimmat,
etkö ole jo vaarallisen alipainoinen??!!
En ole, olen vain sen mallinen, että kerään joka ikisen rasvakilon vyötärölle! Mielelläni ottaisin pyllyyn pehmustetta, mutta kun sitä ei sinne saa kuin jumppaamalla isommat lihakset, olen sitten mieluummin kokonaan laiha kuin isovatsainen rimppakinttu. =)
162/45
syömään vain kahdesti päivässä: lounaan ja päivällisen. Silloin syön "ihan mitä vaan". Ja tässä välissä juodaan vaan vettä ja kahvia. Ei mitään välipaloja ja naahimisia. Lomalla söin neljänä päivänä kolme kertaa päivässä ja lihoin heti kilon.
- sokeria (karkki, leivonnainen tms.) vain juhlapäivinä
- klo 18 jälkeen syön vain hedelmiä ja vihanneksi
- muuten ihan normaalit ruuat, en pihistele annoskoissa
Näillä keinoilla pysyy 59 kg /171cm
jos syö yhtenä päivänä enemmän, niin sitten toisena päivänä vähemmän. Kohtuus kaikessa. Tosin ei sipsejä + karkkeja (ei vaan tee mieli). No okei, suklaata joskus.
Ja jos vaate alkaa kiristää, niin ryhtiliike heti ennekuin tulee enemmän lisää.
viikolla syön päivän aikana: lounaaksi sämpylä, paljon vettä ja muutama kuppi kahvia. Illalla lämmin ruoka ja iltapalaksi leipä tai rahkaa.
Paljon liikuntaa
Enkä ole ollut koskaan millään dieetillä, enkä kärsinyt nälkää.
Mä taas syön välipaloja paljon, ettei iske karsea nälkä, jolloin ahmii ihan mitä sattuu.
Säännölliset ateriavälit ovat hyviä; eli aamupala, joskus myös aamupäivävälipala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala.
Elämäntapani on aktiivinen, en omista esim autoa, jumpassa käyn useita kertoja viikossa, lapsen kanssa ulkoilemme paljon.
Olen myös lakto-ovovegetaristi eli käytän paljon kasviksia, täysjyvätuotteita,soijaa, pähkinöitä, kalaa, kananmunia ja maitotuotteita.
Ja kun ei ole nälkä, ei ole mielitekojakaan.
Syö viisi kertaa päivässä, siis ap, lounas, vp, päivällinen ja ip. Mitään idioottimaisia taukoja ei kannata pitää, verensokeri laskee ja tulee jättinälkä ja sitten se on menoa :(.
Itse en tosin ole varsinaisesti laiha vaan sporttinen ja lihaksikas :)
mä syön vähän kevyeemin, että voin juoda viiniä ja kaljaa
Syön suht kevyen lounaan ja vältän lounaalla pastaa, perunaa ja riisiä. Paaaaljon salaattia.
Illalla syön sitten enemmän, myös hiilihydraatteja, mutten mässää. Parina iltana viikossa myös 1½ lasia viiniä.
Herkkuja syön joka päivä, mutta maltillisesti, pari suklaakonvehtia tai jätskin.
Paras keino mulla on pitää annoskoot suhteellisen maltillisina.
Mulla kaikki rasva kertyy keskivartaloon. Yläkroppa ja sääret ovat rimpulat. :(
164/55
Olen ollut pienestä pitäen laiha eikä paino ole noussut ikinä vaikka joskus laihaksi haukuttua yritin.Sain syödä mitä vaan,kuinka paljon tahansa.Paino alkoi nousta kun aloin tissutella olutta.Muutaman aina silloin tällöin ja viikonloppuisin jopa vielä enemmän ja kyllä alkoivat kilot kertyä.En ollut alkoholisoitumassa ainakaan mielestäni.Pääsin vain oluen makuun kunnes kaljamaha alkoi pönöttää todenteolla.Lopetin oluen ja alkon juonnin ja litteä minä palasi.