Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huutonet, kysymykset + huutaminen

Vierailija
16.06.2011 |

onkos kuinka monella ollut tapana kysellä ennen huutamistaan, mistäpäin nouto on? Entäs annatteko vastauksen kysyttäessä?

Kummastelen tässä vaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietenkin kerron kaupunginosan jossa asun!

Vierailija
2/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen aika paljon lasten kanssa julkisilla, niin tykkäisin, että noutopaikka on hyvien yhteyksien päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jo näen että myyjä on esim. Tamperelainen ja jos itse olen myös...

Ja tosiaan jos tuotteessa ei ole huudon huutoa vielä niin miksi kysymään mistä päin tamperetta voisin noutaa????? Kohde vasta lisätty huutonettiin...

Vierailija
4/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim. kohteen sijaintina on Helsinki, Espoo, Vantaa jotka ovat alueina isoja.

Itseltäni ei useinkaan ole kysytty noutopaikkaa koska minulla kohteen sijainnissa on myös kaupunginosa. Joskus joku kysyy olisiko mahdollista tavata esim. läheisessä kauppakeskuksessa. Ja juu, aina vastaan kaikkiin kysymyksiin

Vierailija
5/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Länsi-Helsingissä ilman autoa, enkä edes metron lähettyvillä. On ihan eri asia, jos nouto on kilometrin päästä, kuin jostain kaukoidästä.

Vierailija
6/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin huutaa. Jos on jo huudon tehnyt, sittenhän se tuote on pakko hakea kaukaakin (tai maksaa kalliit postikulut, jos postitus on vaihtoehtona). Itse en ainakaan mitään lapsen halvahkoa lelua lähde kaukaa hakemaan, ja toisaalta muissa kuin litteissä pienissä tavaroissa postitus on kallista.

Vierailija
7/7 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin ilmoittaa myös onnistuuko treffit, keskustassa tai jossain kauppakeskuksessa.