1 kuukauden ikäinen vauva ja äidillä 8 tunnin koulutuspäivä, miten
järjestäisin ruokkimisen ja hoidon? Vauva ollut pääosin täysimetyksellä, juo kyllä pullosta, myös korviketta. Tähän mennessä on ollut isänsä kanssa kaupassakäynnin verran. Voiko noin pienen vauvan mielestäsi jättää päiväksi "ilman äitiä"?
Kiitos!
Kommentit (9)
No jos on pakko. Kait se isä muuten on tuttu ja paljon ollut tekemisissä vauvan kanssa vaikka eivät kahdestaan muutoin kuin kauppareissun ajan...? Mut ootko nyt huomannut, että sulla on äippäloma, ap? ;) Pärjääväthän he kun kerran vauva osaa juoda pullosta ja korvike kelpaa, noin pieni nukkuu vielä paljon.
ei ollut tietoa, kun koulutukseen ilmoittauduin. Koulutus on hotellissa, mietin, josko isä ja vauva ottaisivat huoneen päiväksi ja kävisin imettämässä, kun vauva herää? Nukkuu päivisin suht pitkiä pätkiä, ainakin vielä.
ap
isä voi tuoda sulle vauvan imetettäväksi, eikös?
ei ollut tietoa, kun koulutukseen ilmoittauduin. Koulutus on hotellissa, mietin, josko isä ja vauva ottaisivat huoneen päiväksi ja kävisin imettämässä, kun vauva herää? Nukkuu päivisin suht pitkiä pätkiä, ainakin vielä.
ap
hotellihuoneen kun kerran velvoittaa äitiyslomalaisen töihin.
joo helpoin tapa että mies vauvan kanssa mukana siellä. Kärryttelee esim kun sinä olet luennolla ja sitten kahvi ym taukoina annat tissiä. Näin olen itse tehnyt vauvan kanssa koulutuspäivän.
ap
aasi
ap
[/quote]
hotellihuoneen kun kerran velvoittaa äitiyslomalaisen töihin.
[/quote]
niin isä hotelliin hoitamaan, ja sillä on ihan mukavaa siellä vauvan kanssa. Tauoilla imetät. Ja jos vauva ei pärjää niillä imetyksillä, niin isä sitten kiikuttaa vauvan sulle imetykseen kesken luennon. Näin meillä tehtäisi. Tosin mulla kävi tuuri ja meillä oli koulutus äitiyslomalla juuri ENNEN laskettua aikaa. Tukalaa oli istua 5 päivää kouluuksessa silloinkin, mutta kuitenkin huomattavan helppoa järjestää suhun verrattuna.
Ja mä olin nuorena kerran se vauvanhoitaja. Juuri noin oli, että siskolla oli koulutus hotellissa. Mä hoidin vauvaa huoneessa ja sisko imetti tauoilla.
Näin tein itse. Kävin imettämässä aina kun vauva heräs. Hoitajalle (isä) oli tietenkin tosi kurjaa kun kököttivät käytävässä koko päivän, ei vaan olis muuten onnistunut.