Paljon maksaa purentakisko kunnallisella tai yksityisellä?
Tarvitsisin tuon purentakiskon ja mietin, mitäköhän maksaa? Joku sanoi että kunnallisellakin hintaa tulisi yli 100 e? Kunnalliseen on vaan Helsingissä vaikea päästä. Yksityisellä onkin varmasti monta sataa...
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Helsingin kunnallisella 250€ + poliklinikkakäynneistä erilliset maksut
Onko tuo hinta edelleen sama? Juttelin tänään suuhygienistin kanssa asiasta ja arvioi hinnaksi noin 300€.
Oi kuinka taas suomen ilmainen terveydenhuolto tekee vaikutuksen! Asun itse Alankomaissa, ja maksoin kiskosta kaikkineen 50e. Jos ei olisi vapaaehtoista extrahammasvakuutusta, olisi hinta ollut noin 150e. Ja hinta on kaikilla hammaslääkäreilla sama, koska valtio säätelee hinnat. Kohta pitäisi taas varata aika tarkastukseen... Maksaa muutes 25e ja ajan saa parin viikon sisään. Vieläkö suomessa satanen riittää?
Kiskot itsessään maksavat saman julkisella ja yksityisellä. Hintaeron aiheuttaa hammaslääkärin vastaanottomaksu, joka on yksityisellä korkeampi.
Paljon nykyään kisko julkisella? Yksityisellä sain hinta-arvion vähän vajaa 600€
Vierailija kirjoitti:
Paljon nykyään kisko julkisella? Yksityisellä sain hinta-arvion vähän vajaa 600€
Julkisella hinnaksi tulee n. 300€
Saman verran purentakisko maksaa teki sen kuka tahansa. Maksaja voi sitten olla veronmaksajat tai itse. Suosittelen jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Rahat pois tyhmiltä 😆
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/vaitostutkimus-purentakisko-ei-auta-…
Ja taas jos tietäisi yhtään mistä puhutaan, ja sitten vasta lukisi ko. artikkelin, olisi tämäkin kommentti jäänyt kirjoittamatta. Oman tyhmyytensä joku tässä onnistui todistamaan, eikä taaskaan vaatinut paljoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin sain julkisella puolella ilmaiseksi, toki poliklinikkamaksut piti maksaa.
Missä päin Suomea ilmaiseksi? Kyllä ne ovat aina maksanut julkisella täällä päin. Tällä hetkellä 200€ ja muut kulut päälle.
Noin 360€ hintaa tulee.
Työterveys?