Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintsikoista raskausaikana

Vierailija
11.01.2010 |

Nyt on menossa rv27 ja alkaa tuntua ettei omat liivit enää ole ihan riittävät eikä tarpeeksi tukevat. Mutta tarviiko mun tässä kohdin ostaa vielä jotain tavallisia isomman kuppikoon liivejä, vai voinko jo suoraan ostaa imetysliivejä? Ne kun ois sitten pitkäaikasemmassa käytössä. Vai tuleeko sitä kokoa loppuajasta niin paljon lisää ettei vielä kannata imetysliivejä hommata?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni niin, että ostin isompia rintsikoita raskausaikaan, kun vanhat puristi. Imetysliivejäkin ostin etukäteen, ja lapsen synnyttyä käytin vaan muutamia, jotka oli tarpeeks isoja. Eli kun maito nousi, niin kyllä ne tissit turpos ihan mielettömiksi!

Vierailija
2/4 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon samassa jamassa mutta olen vielä ostanut tavallisia liivejä vaan isompaa kuppia koska imetysliivit aattelin ostaa tossa sitten lähellä h-hetkeä. liivejä kuitenkin saa ihan hyvällä hinnalla eikä harmita yhtään jos jää ns ylimääräisiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen ostamaan ihan tukevia imetysliivejä ja ennen h-hetkeä yhdet löysemmät, joita voi käyttää pahimman nousu-turvotuksen aikana. Mulla ainakin turvotuksen laskettua (eli noin 1,5 viikon päästä) palautui takaisin raskauden aikaiseen kokoon. Toki tässä voi olla yksilöllisiä eroja.

Vierailija
4/4 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enne kuin näät mihin koko asettuu. Koon muutos ja sen ajoittuminen vaihtelee tosi apljon. Jos vain muuten voit pitää, osta jotain edullisia liivejä, sitten imetyksen alussa kunnon imetysliivit.

Minulla koko muuttui maks puoli kuppia, normaalisti A/B. Osaa omista liiveistä pystyi pitämään koko rakaus- ja imetysajan (täysimetystä 4 kk ikään, kaikkiaan melkein vuosi, kaksi lasta)