Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkän verenohennuslääkettä käytössä/alttiutta veritulppaan??

Vierailija
16.06.2011 |

Miten tulette toimeen sen kanssa?Mistä johtuu?Milloin todettu?Raskaus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut tulppa, aikani söin lääkettä sen jälkeen. jos tulisin raskaaksi, pitäisi pistää joka päivä.

Vierailija
2/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin vanha aivoinfarkti ja olen hirveän huolissani enkä tiedä miten jatkaa elämää.Kohtalotovereita halusin,vertaistukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verenohennus ja verenkiertolääkitys. Lääkitystä olen käyttänyt n.12 vuotta, sairaus todettiin teininä, nyt olen 24v. Ihan hyvin tulen toimeen lääkityksen kanssa, olen syönyt sitä jo niin kaun, että se menee jo rutiinilla.

Jos alan yrittää lasta, pitää ensin puhua asiasta lääkärilleni, katsotaan eka arvot, että ne on kohdallaan. Jos kaikki hyvin, saan luvan alkaa yrittää lasta. Mahdollista raskautta pitää testata usein, sillä lääkitys pitää lopettaa viimeistään 3 rv. ja siitä sitten alan pistää päivittäin raskauden loppuun asti. Tuo pistettävä lääke, korvaa nieltävän lääkkeen ja se sopii paremmin sikiölle. Ja yhden lapsen olen näin saanut. :)

Vierailija
4/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten elät asian kanssa? Ennusteesi?

Vierailija
5/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus- ja lapsivuodeaikoina pistoslääke käytössä. Eipä siinä mitään ihmeellistä ollut, piti vain muistaa päivittäin ottaa pistos.

Minulla on perinnöllinen veren hyytymishäiriötä aiheuttava geenivirhe. Löydettiin testaamalla sen jälkeen kun lähisukulaisella oli ollut iso veritulppa ilman riskitekijöitä (kaikki lähisukulaiset testattiin sen takia).

Vierailija
6/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudet ovat jo takana päin, ei ole alttiutta infarkteihin, mutta silti niitä on ollut useamapia. Marevania kai saan syödä lopun ikääni.

Hankalinta on se, kun arvot heittelevät miten sattuu. Vaikka ruokavaliossa tai muissa lääkkeissä ei muutoksia ole, arvot ovat mitä sattuu, 1,5:n ja 3,5:n välillä ja hoitotasolla on joskus sattumalta.

Vierailija
7/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten otit aikoinasi tiedon vastaan? Voiko geenivirhe kohdallasi aiheutta tulpan siis sydämessä,aivoissa tai missä vaan?

Miten elät asian kanssa??

Vierailija
8/8 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ruokavaliossa tai muissa lääkkeissä ei muutoksia ole, arvot ovat mitä sattuu, 1,5:n ja 3,5:n välillä ja hoitotasolla on joskus sattumalta.

Aina kun noita heittoja oli niin tahtia vaan kiristettiin ja joka viikko sai ravata siellä kokeissa. Itse koin hoitajilta saadun palautteen aika syylistävänä, ihan niinkun olisin elänyt ihan pellossa sen lääkkeen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi