Eikö yli 30-v, nainen enää voi saada omanikäistä miestä?
Olen nyt pari kuukautta pitänyt ilmoitusta treffipalstalla. Ilmoitustani lukevat ja siihen vastaavat lähinnä minua selkeästi vanhemmat miehet (45+), vaikka olen laittanut selkeät ikärajat.
Tuntuu, että omanikäisiä, 30-vuotiaita miehiä kiinnostam vain, jos mies on joku työtön luuseri tai sitten hänellä on jo lapsia. Onko tosiaan niin, että omanikäiseni lapsettomat miehet etsii vain alle 30-vuotiaita naisia? Vai onko minulla vain huono tuuri?
Jos jonkun omanikäisen kanssa kirjoittelenkin, niin usein yhteydenpito katkeaa valokuvan lähettämiseen... Mikä on outoa: en ole lihava, pitkät hiukset on, olen muutenkin naisellinen ja nätti. Mikään kauneusprinsessa en ole, mutta eipä ne miehetkään kuvien perusteella mitään adoniksia ole enkä sellaista haekaan.
Itsellä on hyvä työ ja taloudellisesti asiat kunnossa, olisi kiva, jos miehelläkin olisi... Lapsia haluaisin, mutta nyt muutamia lapsia jo hankkineita miehiä tavattuani tiedän, että haluan miehen, jolla perheen perustaminen vasta edessä. En vain sopeudu siihen ajatukseen, että pitäisi joustaa, venyä ja paukkua jonkun toisen naisen lapsen vuoksi, joten parempi, kun en siihen soppaan sukella.
On jotenkin kumma olo. Kahdeksan vuoden suhteeni päättyi puoli vuotta sitten miehen uskottomuuteen. Luulin, että olisimme ikuisesti yhdessä ja niin ei sitten käynytkään - tosin ex vinkuu minua yhä takaisin. Luulin, että minulla olisi vientiä sinkkumarkkinoilla. Nyt en tiedä mitä tekisin. Ottaisinko petturiexän, luuserityöttömän vai jonkun isipapan, jonka lasten elämästä sitten tulisi helvettiä?
Kommentit (40)
Ainakin olen nyt huomannut sen, että jos mies ajaa ikälopulla Seatilla ja minä uudella Bemarilla, niin kyllä se jotenkin ottaa miehen itsetunnolle.
Jos molemmilla olisi suurinpiirtein samat tulot ja varallisuus, ei tarvitsisi miettiä avioehtoja tms. Ja kyllä kolmekymppisellä pitää se eka oma asunto olla jo hankittu, mielellään lähes maksettukin. Se vaan kertoo tietyistä elämänarvoista ja -asenteesta, jos vielä asuu vuokra-asunnossa.
Ei minuakaan kiinnosta kenenkään pankkitili. Tulen omillani toimeen. Ja toivon, että mieskin tulee.
Olisihan se mukavaa, jos miehestä saisi seuraa vaikka oopperaan. Ja muutenkin olisi samanlaisia harrastuksia, tykkäisi purjehtimisesta, jne. Jos mietitään vaikka yhteistä viikonloppua ja mies haikailee pubiin, minä ravintolaan ja konserttiin, voi se erilaisuuskin käydä liian tylsäksi. Ja jos puhutaan veneen hankkimisesta, minä tarjoitan purjevenettä, mies soutuvenettä... Liikaa ristiriitoja jo heti alkuun.
ainakin on vastaillut ihan kaiken ikäiset miehet :) huono tuuri taitaa vaan olla nyt
Olen lottovoittaja Pohjanmaalta. Nyt on uusi Valtra alla ja Oopperaan voin kyllä lähteä. Eli rahaa on. Voidaanko tavata?
En oikein pidä Pohjanmaasta tai maaseudusta ylipäätään. Ja arvostan omalla työllä hankittua omaisuutta.
Etsin rehellistä työtä tekevää, reipasta ja monipuolista ihmistä Etelä-Suomen isommista kaupungeista.
Jos deittailet samalla kirjoittelu "äänensävyllä"
miten tänne olet itseäsi ilmaissut niin ei kannata ihmetellä miksi ei menestyvältä 3 kymppiseltä yhteydenottoja tuu!!!
Nirppanokka(Espoo) tyyli ei vaan miellytä!!!!
Minä löysin 31 vuotiaan, komean, lapsettoman, omakotitalon rakentaneen, hyvässä työssä olevan miehen 32 vuotiaana yh:na noin 5 vuotta sitten.
Olemme menossa naimisiin ja lapsi on tulossa tällä viikolla.
Mutta minä en ollut nirppanokka vaan reipas urheilijanainen jolla elämä kuitenkin oli vielä huikan sekaisin exän jäljiltä. Kelpasin hyvin miehelle. Asenne se on mikä ratkaisee.
Nyt toki olen kivunnut työelämässä ja rahallisesti monta asteikkoa ylemmäs, mutta jos mies olisi ajatellut noin pinnallisesti silloin (köyhä yh) ei elämä olisi näin.
Valitettavasti kirjoituksestasi huokuu ylimielisyys ja nirppanokkaisuus. Siksi ei seuraa löydy...
Mun mielestä taas aloituksessa ei ole mitään ylimielistä tai nirppanokkaista. Oman arvonsa tunteva nainen, joka tietää mitä haluaa, eikä halua tyytyä vähempään.
Pidä ap vaan kiinni niistä arvoista, mitkä ovat sinulle tärkeitä ja odottele rauhassa, älä ota mitään jämää, jos se ei tunnu oikealta. Toisaalta, jos/kun se kolahtaa, niin siinä vaiheessa ei paljon kysellä, onko sitä omaa asuntoa vai ei... :) Mutta ennen sitä, pysy rauhallisena. Mulla taas on tunne, että olet just sitä mitä deittipalstojen miehet hakevat (toisin kuin itse, köyhä yh :D ), ehkä nyt ei ole vain käynyt vielä verkkoon.
Olen 44v ja 36v mies ilahtuisi kovasti jos löisin hynttyyt yhteen hänen kanssaan.
Siskontyttö on 24v ja häntä on aina jahdanneet vanhemmat miehet.
Oletko ap ikääsi vanhemman (kypsemmän) oloinen?
olin 34v kahden lapsen yh, kun tapasin nykyisen mieheni, joka oli silloin 21v sinkku ja tietysti lapseton :)
Heitä pyyhettä kehään! Sulla on käynyt huono tuuri, eli jatka vain treffailua mutta ilman paineita, rennosti... Tietysti riippuu vähän paikkakunnastakin että onko siellä paljon "tarjontaa" mutta uskon että 30v ei ole vielä mitenkään paha ikä miehen löytämisen kannalta.
Suomi24:ssa tapasin mieheni, olin silloin 29v. hän on mua 5v. vanhempi, mikä ei ainakaan haittaa mitään.
ilmoituksesi on väärässä paikassa.
Ei rikkaat ja kultalusikka suussa eläneet lue tuota treffipalstaa. Useimmilla 30v ikäisillä ihmisillä on vasta opiskelut juuri loppuneet ja pätkätöitä vain saatu ja asuntona vuokrakämppä.
Vaikka olisi akateeminen koulutuskin niin tosi moni on jäänyt työttömäksi ja vielä hakee sitä ensimmäistä oikeaa työpaikkaansa. Vähän hei realismia peliin niin ehkä löydätkin etsimäsi.
Ainakin olen nyt huomannut sen, että jos mies ajaa ikälopulla Seatilla ja minä uudella Bemarilla, niin kyllä se jotenkin ottaa miehen itsetunnolle.
Jos molemmilla olisi suurinpiirtein samat tulot ja varallisuus, ei tarvitsisi miettiä avioehtoja tms. Ja kyllä kolmekymppisellä pitää se eka oma asunto olla jo hankittu, mielellään lähes maksettukin. Se vaan kertoo tietyistä elämänarvoista ja -asenteesta, jos vielä asuu vuokra-asunnossa.
Ei minuakaan kiinnosta kenenkään pankkitili. Tulen omillani toimeen. Ja toivon, että mieskin tulee.
Olisihan se mukavaa, jos miehestä saisi seuraa vaikka oopperaan. Ja muutenkin olisi samanlaisia harrastuksia, tykkäisi purjehtimisesta, jne. Jos mietitään vaikka yhteistä viikonloppua ja mies haikailee pubiin, minä ravintolaan ja konserttiin, voi se erilaisuuskin käydä liian tylsäksi. Ja jos puhutaan veneen hankkimisesta, minä tarjoitan purjevenettä, mies soutuvenettä... Liikaa ristiriitoja jo heti alkuun.
Ei kannata tyytyä ihan mihin tahansa, mutta opettele nyt olemaan tyytyväinen ihan vain itseksesikin. Aivan varmasti löytyy kolmekymppisiä lapsettomia kunnon miehiä, sinä et vain ehkä ole vielä heihin törmännyt. Tuo maksettu asunto tosin on aika paljon vaadittu, siihen tuskin kovin moni on tuonikäisenä pystynyt, ainakaan pääkaupunkiseudulla. Enkä minä nyt muutenkaan ihan ensimmäisenä alkaisi noista raha-asioista huutelemaan.
Minä rakastuin vahingossa lapselliseen mieheen. Olin ajatellut, että haluan ehdottomasti miehen olevan lapseton.
Ei se välttämättä tee onnelliseksi, että saa kaiken sellaisessa muodossa kuin halunnut. Onni voi olla odottomattomassa muodossa.
Ja kyllä kolmekymppisellä pitää se eka oma asunto olla jo hankittu, mielellään lähes maksettukin. jne.
Minkä takia joku ottaisi yli kolmikymppisen lapsellisen (pun intended) naisen, kun täyttämällä nuo kaikki asettamasi kriteerit saa vetreämmän lapsettoman kaksvitosen kun vaan ottaa.
Ja kyllä kolmekymppisellä pitää se eka oma asunto olla jo hankittu, mielellään lähes maksettukin. jne.
Hah hah olet hävin Minkä takia joku ottaisi yli kolmikymppisen lapsellisen (pun intended) naisen, kun täyttämällä nuo kaikki asettamasi kriteerit saa vetreämmän lapsettoman kaksvitosen kun vaan ottaa.
Tuntuu vaan tyhmältä, kun olen nyt kymmenisen miestä tavannut tuon treffipalvelun kautta.
Yli 45-vuotiaat eli itseä yli 10 v vanhemmat on vaan selkeesti liian vanhoja. Tavatessa tuntuu, ettei ajatusmaailmat ja energiatasot kohtaa.
Sitten jonkun varastomiehen kanssa ei mitään yhteistä vaikka muuten olisi mukava heppu.
Omanikäiset lapsen hankkineet miehet valittaa lapsenhoito-ongelmistaan. Evvk.
Tasan yksi noista oli sellainen, jonka olisin voinut tavata uudelleen. No, hän ei sitten ollutkaan kiinnostunut.
En ole toooodella kaunis. Mutten rumakaan. En todellakaan ota treffikumppanin kanssa raha-asioita puheeksi. Miehet itse ne on ekana tiedustelemassa, miten asun, jne.
Eikä haittaa vaikkei miehellä juuri nyt olisi raha-asiat loistomallilla. Mutta jos yli 35-v. on jäänyt työttömäksi ja toteaa, ettei oma ala enää insinöörinä kiinnosta, haluan opiskella lastenhoitajaksi, niin ei siinä taloudellisesti huimat näkymät ole... En halua olla parisuhteen pääelättäjä.
ap
Kun tiedät, mitä haluat, niin älä luovuta. En näe mitään syytä miksi sinun pitäisi tyytyä johonkin muuhun.
olet varmasti ihan mukava ihminen ja löydät varmaan parisuhteen.
Mutta tekstejäsi lukiessani mieleeni nousevat sanat kypsymätön, kokematon, kontrollifriikki, fakki-idiootti. Enkä sano että olet näitä, mutta tällaisia piirteitä liitän mielikuvaan sinusta.
EI elämä aina mene niin kuin on suunniteltu - kuten se ei mennyt sinullakaan ap.
tavoitella jotain sellaista, mihin sulla ei ole enää mahiksia.
ja oon ihan happy. Ei mua kiinnosta kenenkään pankkitili. Mitä sä niinku haluat? Voitko täsmentää? Haluat siis kivan SAMANLAISEN ihmisen ku sä ite? Tylsyys taattu ja uusi ero edessä.