Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö yli 30-v, nainen enää voi saada omanikäistä miestä?

Vierailija
16.06.2011 |

Olen nyt pari kuukautta pitänyt ilmoitusta treffipalstalla. Ilmoitustani lukevat ja siihen vastaavat lähinnä minua selkeästi vanhemmat miehet (45+), vaikka olen laittanut selkeät ikärajat.

Tuntuu, että omanikäisiä, 30-vuotiaita miehiä kiinnostam vain, jos mies on joku työtön luuseri tai sitten hänellä on jo lapsia. Onko tosiaan niin, että omanikäiseni lapsettomat miehet etsii vain alle 30-vuotiaita naisia? Vai onko minulla vain huono tuuri?

Jos jonkun omanikäisen kanssa kirjoittelenkin, niin usein yhteydenpito katkeaa valokuvan lähettämiseen... Mikä on outoa: en ole lihava, pitkät hiukset on, olen muutenkin naisellinen ja nätti. Mikään kauneusprinsessa en ole, mutta eipä ne miehetkään kuvien perusteella mitään adoniksia ole enkä sellaista haekaan.

Itsellä on hyvä työ ja taloudellisesti asiat kunnossa, olisi kiva, jos miehelläkin olisi... Lapsia haluaisin, mutta nyt muutamia lapsia jo hankkineita miehiä tavattuani tiedän, että haluan miehen, jolla perheen perustaminen vasta edessä. En vain sopeudu siihen ajatukseen, että pitäisi joustaa, venyä ja paukkua jonkun toisen naisen lapsen vuoksi, joten parempi, kun en siihen soppaan sukella.

On jotenkin kumma olo. Kahdeksan vuoden suhteeni päättyi puoli vuotta sitten miehen uskottomuuteen. Luulin, että olisimme ikuisesti yhdessä ja niin ei sitten käynytkään - tosin ex vinkuu minua yhä takaisin. Luulin, että minulla olisi vientiä sinkkumarkkinoilla. Nyt en tiedä mitä tekisin. Ottaisinko petturiexän, luuserityöttömän vai jonkun isipapan, jonka lasten elämästä sitten tulisi helvettiä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan.

Vai onko se niin, että ne lapsia jo hankkineet kolmekymppiset miehet on ainoita omanikäisiä, joille kelpaa kolmekymppiset naiset? Kun parikymppiset ei niistä enää kiinnostu?

Fakki-idiootti? Minäkö? Innostun kyllä monenlaisista asioista, mutta en pubi-illoista tai penkkiurheilusta.

Nirppanokka en sanoisi olevani. Kokematon? Missä mielessä?

Vierailija
22/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäätkin yksin ellet laske tavoitteitasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

relaa ja nauti elämästä itseksesi. Mitä suuremmalla vimmalla sitä miestä etsit niin epätoivoisemmaksi touhu menee. Kyllä se mies sieltä jossain vaiheessa ilmestyy kun sitä vähiten odotat.

Jos unohdat hetkeksi nuo kaikki vaatimukset ja mitä haluat miehen olevan, avaat silmät ja olet avoin kaikelle mitä elämä eteen heittää niin ehkä se voisi olla ihan mukavaakin vaihteeksi :)

Vierailija
24/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomat kolmekymppiset miehet varmaan ajattelee, että haluavat lapsia, mutta miksi ne tekisi niitä parhaan hedelmällisyysikänsä ylittäneen kolmekymppisen kanssa kun parikymppisiäkin on saatavilla. Harva mies haluaa ruveta väsäämään lapsia parin kuukauden tuntemisen jälkeen, joten jos aloittaa lastenteon vaikka 5 vuoden seurustelun jälkeen, niin kolmekymppinen on silloin jo 35. Ehkä eri juttu jos et haluaisi lapsia.

Vierailija
25/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä tapaa jossain ihan muualla, ole aktiivinen ja harrasta ja liiku erilaisissa paikoissa ja tapahtumissa ja mene ulos ja tapaa kavereita ja tee asioita. Sieltä jostain se mieskin tulee vastaan.

Vierailija
26/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fakkiutuneine vaatimuksineen vaikuttaa pyrkyriltä, joka haluaa heti kaiken ja jolla on hirveä kiire tehdä lapsia. Olen huomannut että 30v yh-äideilläkin käy parempi flaksi kuin 30v lapsettomilla naisilla.

Vierailija
27/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuudella tarkoitan sitä, että ilmeisesti elämäsi on ollut aika lailla nättiä suoraa putkea, jossa asiat ovat menneet sopivassa järjestyksessä eikä polulta ole juuri poikettu. Sinulta vaikuttaisi puuttuvan avarakatseisuutta, ihmettelyä ja suvaitsevaisuutta (esim. tuo insinööristä lastenhoitajaksi -esimerkki tai vaatimuksesi siitä ettei miehellä saa olla lapsia). Jos sinulla olisi enemmän elämänkokemusta, suhtautuisit ehkä toisin.

Fakki-idioottiuteen viittaa se, kuinka tarkasti rajaat itsellesi soveltuvan suhteen, ja miehet iän, omaisuuden ja perhesuhteiden perusteella. Kuulostat minä minä -ihmiseltä, mutta valitettavasti mukavat ja rennot miehet juoksevat sellaisia naisia karkuun. Taitaa olla niin, että ellei ole säkenöivän hyvännäköinen ja nuori, on oltava rento ja hyvää seuraa, ehkä annettava itsestään jotain.

Vierailija
28/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne parhaat kolmekymppiset sinun vaatimuksesi täyttävät miehet ovat varattuja, tai sitten eivät edes halua vakiintua vielä. Jos kolmekymppinen mies on varakas ja omistaa asunnon ja loistavan työpaikan, niin hän ei todellakaan joudu menemään treffipalstalle. Ympärillä pyörii halukkaita parikymppisiä niin paljon että miksi ottaa kolmekymppinen pirttihirmu. Ne parikymppiset ovat helposti ohjailtavissa ja suostuvat mihin vaan, sinä taas vaadit itsekin mieheltä asioita. Uskollisuus voi myös olla vähän niin ja näin kun on kaikkien haluama mies. Mutta toivottavasti löydät unelmiesi miehen, kyllä niitäkin varmasti on. Sellaisella miehellä on paljon valinnanvaraa, sinun täytyy ehtiä ennen muita. Sinun kaltaisia menestyneitä sinkkunaisia on todella paljon.

Vierailija
29/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ihmisellä on oikeus kehittää itseään ja etsiä suuntaansa. Miksi se on este suhteelle, jos suunnitelma on noinkin realistinen ja järkevä?

Minusta ap vaikuttaa vähän vanhapiikautuneelta. Juuri sellaiselta naiselta, joka tietää arvonsa ja vähän yli. Sitten on tarkat standardit ja lopputulos on, että luu jää käteen. En kehoita, että pitää huolia kuka vaan, mutta avarakatseisuus ja rentous vie pitkälle.

Itse jäin yh 33-vuotiaana, 5-vuotiaan tytön äitinä. Ei mitään ongelmia, seuraa riitti. Olen rento, hauska ja avarakatseinen. Kaikenlaisia tuli tavattua, mutta mitään rikollista en huolisi. Siis tavallisia miehiä, oli etäisejä, lähi-isejä, lapsettomia, insinöörejä, taitelija, toimittaja, putkari jne. Lopulta jämähdin sitten tavallisen opettajan kanssa, jolla yksi lapsi ennestään. Lapsettomiakin olisin saanut, mutta tää oli paras!

Vierailija
30/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap on treffeillä vain selvittääkseen miksi tämä heppu ei käy!

No ihmekös kun olet yksin. Ja onnihan ei tule etsimällä vaan elämällä!

Vierailija
31/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka väitätte ettei voi saada kolmekymppistä miestä. Ihmisestä se on kiinni. Itse olin kolmen lapsen yh ja 36-v, kun löysin sen elämäni miehen (netistä!) joka oli sinkku lapseton 31-v. Asunnonomistajia ja työssäkäyviä oltiin toki molemmat, nyt asutaan sitten yhteistä taloa. Nyt ollaan oltu jo kuusi vuotta naimisissakin.

Vierailija
32/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, käynyt noin 6-7 nettitreffit, ja huomasin mikä oli meininki. Jokainen nainen olisi tahtonut tavata uudestaan, minä en.

Vaikka olisinkin osittain tai kokonaan täyttänyt heidän pitkän shoppailulistansa vaatimukset, he eivät joko kiinnostaneet minua selkäydin- ja lisäkivestasolla tai sitten tuli fiilis siitä, että puuttui realistinen kokemus suhteessa elämisestä. En tahdo enää tässä iässä alkaa leikkiä kaikkea uusiksi teinitasolta saakka, vaan odotan jonkinlaista elämänkokemusta.

Tosiaan, minulla on varaa valita, vaikka en enää netissä olekaan. Olen tavannut itselleni sopivampia ihmisiä ihan livenä hakeutumalla oikeanlaiseen seuraan ja paikkoihin.

Kotoakin on tultu hakemaan useampaan otteeseen. Hyvä naiset!

Vierailija
33/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kolmekymppisen lapsettoman miehen on miljoona kertaa helpompi löytää kumppani kuin samanikäisen naisen.

Vierailija
34/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin 31v. työtön mies, jolla yksi lapsi.

Vierailija
35/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritin esim. saaristolaivuritutkinnon. Mutta silläkin kurssilla oli joko naisia, pariskuntia tai selkeästi vanhempia (n. 50v.) miehiä.

Käyn paljon eri paikoissa. Joka tapahtumassa on enemmistönä vanhemmat ihmiset ja naiset. MISSÄ ne vapaat miehet oikein käy?!

Joo, ja olen harkinnut sitäkin, että rupean mukavanolisiin miehiin ottamaan yhteyttä esim. kauppakeskuksessa.

Ja olen harkinnut sitäkin, että jos tapaan oikein kivan miehen, ei ehkä haittaa, jos on lapsia, ainakaan, jos lapset ei pyöri jaloissa joka viikko. Ei ehkä haittaa, vaikka mies olisi naimisissakaan. Ainahan voi ottaa eron.

ap

Vierailija
36/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että huomaan naisen shoppailevan sisustukseen sopivaa edustusmiestä, jota kehtaisi esitellä kavereille, ja tämä siis vaikka olisinkin sellainen.

t. 33

Vierailija
37/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut, ikää melkein 40v, kaksi lasta. Haluan seuraa. En uusperhearkea, kukin asukoon omassa kodissaan enkä todellakaan enää lisää (omia) lapsia. Ei tunnu löytyvän..

Vierailija
38/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritin esim. saaristolaivuritutkinnon. Mutta silläkin kurssilla oli joko naisia, pariskuntia tai selkeästi vanhempia (n. 50v.) miehiä.

Käyn paljon eri paikoissa. Joka tapahtumassa on enemmistönä vanhemmat ihmiset ja naiset. MISSÄ ne vapaat miehet oikein käy?!

Joo, ja olen harkinnut sitäkin, että rupean mukavanolisiin miehiin ottamaan yhteyttä esim. kauppakeskuksessa.

Ja olen harkinnut sitäkin, että jos tapaan oikein kivan miehen, ei ehkä haittaa, jos on lapsia, ainakaan, jos lapset ei pyöri jaloissa joka viikko. Ei ehkä haittaa, vaikka mies olisi naimisissakaan. Ainahan voi ottaa eron.

ap

Vierailija
39/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mahdotonta ole, mutta harvinaista varmaan

Vierailija
40/40 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä löysin 29- vuotiaana 30-vuotiaan miehen, ei se mahdotonta ole, mutta harvinaista varmaan

Sinä et nyt luettelekaan miehesi varakkuutta ja omaisuutta ja muita meriittejä, etkä kehu omia lyömättömiä ominaisuuksiasi. Kuulostat normaalilta naiselta joka on löytänyt normaalin miehen, siis hyvässä mielessä. Ap:lle tuntuu kelpaavan vain täydellinen mies titteleineen. Tuli nyt ihan Johanna Tukiainen mieleen. Ap vaikuttaakin tällä hetkellä provolta.

Kävisiko ap:lle homo? Heistä voi löytyä menestyviä lapsettomia kolmekymppisiä, jotka haluavat lapsia ja kulissiliiton. Ulkokuorihan tuntui suhteessa muutenkin olevan se pääasia.