Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasteni ei ikinä tarvitse mennä töihin, olen huolehtinut asiat niin.

Vierailija
15.06.2011 |

Perintöä tulossa minulle ja vaimolleni useita miljoonia, joten voimme ostaa heille asunnot H:gin keskustasta ja elättää heidät pääomatuloilla. Tulevat seurapiirineidit:) Niin minutkin on kasvatettu, vanhempani maksavat kaikki elinkustannukseni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo sen toisen miehen kanssa.

Kukaan ei anna sinulle ja eroavalle vaimollesi rahoja kun tuntee teidät. Ennen ne vie rahat mukanaan kun kuolevat.

Vierailija
22/26 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää, kun ei tarvitse itse tehdä mitään oman hyvinvointinsa eteen!

mutta onko työnteko hyvinvoinnin edistämistä? Jotta saa omaisuutta?

Toki arvonsa kullakin - kuka omaisuutta, kuka maanpäällistä mammonaa, kuka terveyttä...

Tuskin kukaan hautaan rahojaan vie, mutta kun terveys menee... Sairastuneilta kuullut monesti: kunhan olisi terve, muulla niinkään merkitystä - lausahduksen...

Ei olisi ap miljoona perinnöillä eikä muillakaan mitään väliä, jollei työnteko edistäisi hyvinvointia. Miten meinasit että maailma toimisi ilman työntekoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vierestä seurannut perinnöllä elävää. Elämä tuntuu pyörivän alkoholin/siipeilijöiden/velttoilun parissa. Kun taas hänen sisarensa "raataa niska limassa", vaikkei hänenkään tarvitsisi. Voin helposti sanoa kumpi on onnellisempi.

Harva kestää sitä, että elämässä ei ole mitään velvollisuuksia, kaikki on jo pureskeltu valmiiksi.

Vierailija
24/26 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis täällä 2 sulhasehdokasta!!!

Vierailija
25/26 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin teidät varmaan löytää suurituloisimpien listasta? Onko sukunimenne kenties Hartwall? Enpä usko en.

Asuvat Sipoossa.

Vierailija
26/26 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä SINÄ olet huolehtinut asioista jos saat joltakin perintöä? Tappanu jonku ja pakottanu allekirjoittamaan testamentin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä