Lasteni ei ikinä tarvitse mennä töihin, olen huolehtinut asiat niin.
Perintöä tulossa minulle ja vaimolleni useita miljoonia, joten voimme ostaa heille asunnot H:gin keskustasta ja elättää heidät pääomatuloilla. Tulevat seurapiirineidit:) Niin minutkin on kasvatettu, vanhempani maksavat kaikki elinkustannukseni.
Kommentit (26)
elämää, kun ei tarvitse itse tehdä mitään oman hyvinvointinsa eteen!
pinnalliset vanhemmat. Prinssi William tulee aikanaan asumaan palatsissa, jossa on yli 600 huonetta, mutta silti tuolla on päivätyö... Tietysti jos teidän suvussa ei ahkeruutta ole kukaan perinyt, niin kai sitä lorvimallakin pärjää.
Voi vain tulla kekkereillä juttupulaa, sillä yleensä suomalaisten rahasukujen vesat luovat itselleen myös urat ja kouluttautuvat akateemisesti. Mitä puhuttavaa sinulla muka on tällaisten ihmisten kanssa???
Voihan sitä elämässä olla kiinnostunut monista asiosta ja itseopiskella vaikka mitä, eikä tarvitse olla työn orja!
Voihan sitä elämässä olla kiinnostunut monista asiosta ja itseopiskella vaikka mitä, eikä tarvitse olla työn orja!
on hyväksi se, ettei vaadita mitään eikä mitään velvollisuuksia ole. Tosin mä en kyllä usko tämän aloituksen todenperäisyyteen, mutta silti.
mutta onko työnteko hyvinvoinnin edistämistä? Jotta saa omaisuutta?
Toki arvonsa kullakin - kuka omaisuutta, kuka maanpäällistä mammonaa, kuka terveyttä...
Tuskin kukaan hautaan rahojaan vie, mutta kun terveys menee... Sairastuneilta kuullut monesti: kunhan olisi terve, muulla niinkään merkitystä - lausahduksen...
Ei taida olla sinun saavutustesi tai huolehtimisesi ansiota ollenkaan vai mitä?
mutta onko työnteko hyvinvoinnin edistämistä? Jotta saa omaisuutta?
Toki arvonsa kullakin - kuka omaisuutta, kuka maanpäällistä mammonaa, kuka terveyttä...
Tuskin kukaan hautaan rahojaan vie, mutta kun terveys menee... Sairastuneilta kuullut monesti: kunhan olisi terve, muulla niinkään merkitystä - lausahduksen...
on ihmiselle tosi tärkeää. Harva kestää sitä, että elämässä ei ole mitään velvollisuuksia, kaikki on jo pureskeltu valmiiksi.
mahdollisuus tehdä mitä haluaa, vaikka tärkeää vapaaehtoistyötä tai muuta mikä oikeasti kiinnostaa, eikä tarvitse raataa jossain duunarihommassa pitkää päivää saadakseen velkansa maksettua.
Kyllä se raha vaan onnea tuo, jos osaa viisaasti sen kanssa toimia.
Kyllä se raha vaan onnea tuo, jos osaa viisaasti sen kanssa toimia.
niin teidät varmaan löytää suurituloisimpien listasta? Onko sukunimenne kenties Hartwall? Enpä usko en.
mahdollisuus tehdä mitä haluaa, vaikka tärkeää vapaaehtoistyötä tai muuta mikä oikeasti kiinnostaa, eikä tarvitse raataa jossain duunarihommassa pitkää päivää saadakseen velkansa maksettua.
MAHDOLLISUUS, mutta mihinkään ei tarvitse ryhtyä, jos ei halua. Se on liikaa monelle ihmiselle. Mulla on yksi semmoinen kaveri, jonka ei ole koskaan elämässään tarvinnut tehdä töitä, ja kyllä se on ollut aikamoista takkuamista sen elämä.
Meiltä vois löytyä tulevaisuudessa kivoja aviopuolisoita, jotka menee naimisiin tietty vain ilman avioehtoja ;)
luuseri. Älä unta näe miljoonista spurgu. Hih, hih, hih, kuka sua uskoo? Sähän et tee ite nytkään mitään muuta kuin kännäät. Kukaan ei sukle anna miljoonia usko se.
huolehtinut asiat noin. Et toki, vaan he, jotka jättävät miljuunien perinnön, tulevat huolehtimaan lapsistanne.. höh, höh...
Aika moista loisimista tuokin kyl on, että omat vanhemmat maksaa ensin teidän elinkustannukset ja sitten vielä lastenne tulevaisuudessa.
Vaan passais mullekki!
niin teidät varmaan löytää suurituloisimpien listasta? Onko sukunimenne kenties Hartwall? Enpä usko en.
on Olvi.
Voisinpa minä tarjota lapsilleni samankaltaiset olosuhteet. Mutta heille ei jää juuri mitään, ja töitä saavat tehdä ikänsä, kuten minäkin olen saanut.
Huom! vielä kaikille ennakkoluuloisille että olen suomenruotsalainen!
Onnea teille!