Meidän kesälomasuunnitelmat! Miltäs kuulostaa?
Lapset loman alkajaisiksi viikoksi isälleen ja minä miehen kanssa mökkeilemään ja provinssiin, sitten mennään etelänlomalle koko porukka ja sieltä taas yhdessä mökkeilemään viikoksi. Sitten lapset taas viikon isällään ja me kierrellään miehen kans kesätapahtumia ja rentoudutaan kotona. Sen jälkeen pakolliset huvipuistokäynnit lasten kans ja sitten vielä viikoksi menevät isälleen, jolloin suunnitelmissa miehen kans kaupunkiloma E-euroopassa, ehkä Roomassa. Sitten alkaakin jo työt! Rentouttavaa kesää kaikille :)
Kommentit (20)
menoa ja meininkiä kovinkaan rentouttavana... :-) Mulle paras loma on riippumatossa löhöilyä yhdessä perheen kanssa.
mutta ei tule enää juurikaan ikävä, kun ollaan jo 5 vuotta tätä systeemiä harrastettu. Lasten on isänsä luona niin mukava olla, että se lisää omaa lomantunnetta ja minä nautin hiljaisuudesta ja omasta ajasta. ap
Mä rentoudun kesätapahtumissa, festareilla ja kaupunkilomillakin :) Rahojen riittävyyttä en ole ajatellutkaan, mutta toivotaan, että riittää ;) ap
että kesälomalla mennään etelänlomalle. Meillä ko. reissu tehdään joko syksyllä tai keväälle. Kesällä nautitaan Suomen kesästä (satoi tai paistoi)
itse en kyllä lähtisi viimeiseksi viikoksi kaupunkilomalle, pari vuotta sitten oltiin Roomassa heinäkuussa ja se oli TUSKAA. Kuumaa,pölyistä..
Menkää jonnekin kivaan rauhalliseen Kreikan saareen lataamaan akkuja! Viikossa ehtisi tehdä myös jonkun vähän erilaisemman reissun esim.Islanti (suosittelen!).
arvelinkin, että ikävä voi tulla, niin ihana, että lapset saavat olla isänsä kanssa:)
Itsekin lapsena vietin osan lomasta isäni kanssa ja vaikka ikävä välillä äitiä olikin, ovat nuo rakkaita lapsuusmuistoja tokikin.
että kesälomalla mennään etelänlomalle. Meillä ko. reissu tehdään joko syksyllä tai keväälle. Kesällä nautitaan Suomen kesästä (satoi tai paistoi)
Ja kuitenkin halutaan nähdä myös muuta kuin kotomaata.
Heinäkuussa Espanjaan.
Jäi mietityttämään, että koska lapsesi saavat nauttia omasta kodistaan lomalla. Joko ollaan koko ajan reissussa tai sitten etäisän luona (mikä tietysti on tosi hyvä asia)
mun on vaikea päästä irti työstä muuten, jos en lähde jonnekin. Lapset saivat valita kohteen ja valitsivat Kreikan. Monesti juhannuksen aikaan vielä tosi viileää täällä. Rooma ei vielä varmaa, se voi olla vaikka Lappeenranta, fiiliksen mukaan ;) ap
Vissiin olette ihmisiä, jotka tykkää, että on paljon tekemistä.
Minä olen ihan toisen sorttinen. Tykkään oleilla kesän ihan rennosti. Mennään sitten ihan fiiliksen mukaan, eikä suunnitella mitään etukäteen.
Mutta jokainen tavallaan. Mikä sopii toiselle, ei sovikaan toiselle :) Ihmisiä on erilisia.
Me ollaan ihan nortsi ydinperhe, joten lasten kanssa ollaan enemmän, muuten lomat melko identtiset. Lisäksi varasin viikoksi toiselta puolelta Suomea mökin mulle ja lapsille, kun mies töissä. Miehen kanssa lähdetään heinäkuussa tosin Ranskaan, helle on tervetullut;)
Meille on tullut ihme rutiini, että koulujen loppumisen jälkeen koko poppoolla etelään, ja miehen kanssa kaksin jonnekin kaupunkilomalle heinäkuun lopussa. Lapset on sen verran isoja, että voi jättää 2 viikoksi mummolaan, ja nyt me (keski-iän kriiseissä?) motskaillaan Etelä-Eurooppaan asti. Kutkuttavaa!
Oikein mukavaa kesää ap:n perheellekin!
Mutta kuulostaa ihanalta! Sopivasti leppoisaa mökkeilyä ja actionia!
Kivaa kesää teille!
nuo isä jaksot on pilkottu tolleen. Eiö lapsille ja teillekin olisi rentouttavampaa jos sais kunnolla tottua tilanteeseen, eikä heiteltäis ees taas?
nuo isä jaksot on pilkottu tolleen. Eiö lapsille ja teillekin olisi rentouttavampaa jos sais kunnolla tottua tilanteeseen, eikä heiteltäis ees taas?
pitää heitä putkeen montaa viikkoa ja en kyllä itsekään niin tykkäisi. Isän kanssa viettävät mökillä aikaa ja sellaista rauhallisempaa lomaa, siksi me aika paljon reissataan lasten kanssa. Ollaan opettajia, molemmilla 6-7 viikkoa lomaa (välillä käyn päivän pari töissä). ap
että hauskaa on, mutta varmasti tosi usein myös ikävän tunteita lapsia kohtaan, kun joudutte olemaan noin paljon erossa heistä.