Mies on valehdellut jo pitkään, että mä oon ollu tyhmä.
Aviomies ja lasten isä alkoi reilu kuukausi sitten yhtäkkiä puhua erosta, mitään merkkejä päällepäin ei sitä ennen näkynyt. Sitten mies jo muuttiki kotoa ja ero on nyt vireillä. Oma olo on ollut vasta hölmistynyt, lasten takia on puserrettava..no nyt kuulin ensin tulevalta ex-anopilta ja sitten vielä toiselta taholta että mies on muuttanut jonkun naisen luo. Tämä toinen taho sattuu olemaan sekä minun että tämän minulle vieraan naisen ystävä ja oli järkyttynyt kun tänä mieheni uusi nainen oli esitellyt hänelle miesystävänsä..eli siis minun (vielä toistaiseksi) aviomieheni..no sain siis tietää naisen nimen ja kyllä olen niin typerä että vakoilin naisen facebook profiilia..ja kappas siellä on marraskuulta kuvia mieheni ja hänen yhteiseltä lomamatkalta kylpylässä sekä jostain kylpytynnyribileistä helmikuulta ja sielläkin lilluu minun mieheni tämä nainen kainalossaan. Kylpylämatkan aikaan mies oli mukamas mökillämme ystävänsä kanssa ja siis tämä miehen ystävä oikein haki miehen kotoa ja pakkailivat mökkikamoja jne. eli luultavasti kaverikin oli juonessa mukana..ja tästä naisesta sain tietää vasta nyt miehen jo lähdettyä kotoa..tuolloin talvella ei ollut kertakaikkiaan mitään merkkejä avio-ongelmista tai toisesta naisesta, seksiäkin meillä oli ihan aktiivisesti hyi itku. Mies saa ihan vapaasti häipyäkin tämän jälkeen mutta mietin vaan että miten en tajunnut mitään..vai oliko mies vaan niin taitava..ja oliko tuo nainen edes ainoa. Oltiin yli kymmenen vuotta yhdessä:(
Kommentit (4)
Olen pahoillani puolestasi. Voimia! Jaksat kyllä ja löydät arvoisesi miehen!
meilläkin miehellä oli toinen ainakin puoli vuotta. Ja kotona näytti naamaria, että hyvin menee.
Tiedän, että lapsille ei saa mollata exää enkä sitä teekään, mutta enpä tiedä, mitä lapset minusta lukevat, kun asenteeni on se, että isä on läpimätä valehtelija. Kun oikeasti olen sitä mieltä.
Niin ainakin sait tietoa tuon vakoilun kautta. Pettämisessä ja jättämisessä tieto meinaan ei lisää tuskaa. On tärkeää poistaa epävarmuutta siitä ettei tiedä enää mikä on ollut aitoa ja mikä ei.
Vakoile jatkossakin, molemmat ovat loukanneet sinua pahasti ettei sinulla mielestäni ole mitään velvollisuutta miettiä heidän oikeuksiaan. Onpa vaan ollut röyhkeä nainen kun on jo marraskuussa laittanut julkisesti nähtäville kuvia toisen naisen miehestä..
-Voimia ja halaus-
keskenkasvuisesta luuserista eroon. ONNEA!