Miesystävä kuvittelee että siivoan päivät hänen asuntoaan koska olen työtön.
Mies käy töissä ja tienaa kuusi kertaa sen mitä minä,silti jokainen jääkaapissa oleva ruoka maksetaan puoliksi.
Turha kuvitella että ilmaiseksi hänen asunnollaan siivoaisin tai ruokia valmiiksi laittaisin. Miesystävä kahden lapsen yh.
On minulla päivät aikaa, mutta menen omalle asunnolleni syljeskelemään kattoon.
Kommentit (7)
muttei se silti sitä tarkoita että minä piikoisin miehen luona ja lapsille ruokaa kokkaisin, kun äijä ei käy edes kaupassa.
Ottakoot jonkun äitipuolen kotiansa siivoamaan jos haluaa, minä en anna sille edes seksiä.
paistaa molemmin puolin sellainen respect tuosta, että hyvä siittä vielä tulee! :D
kommentin, että olis mun vuoro ostaa kahvia ja tuolla olis iso kasa pyykkejä ja astiatkin voisit laittaa koneeseen.
Hah, läpyttelen kohta tien toiselle puolelle omaan kaksiooni nukkumaan jahka saan nettihommat tehtyä.
Kun ei täällä ole edes mitään ruokaa eikä mitään mistä kakaroille ruokaa laittais ja mullekin tulee rahaa vasta huomenna.
Silloin tällaista tilannetta ei pääse syntymään. Tapaat lapsia, mutta yövyt omassa kämpässäsi.
Etkö sä jossakin vaiheessa sellaisesta haaveillutkin?
Tylsää, ettet saa pyykkiä ja astioita pestyä, mutta onhan se haasteellista hommaa.
valitan, mutta ei tosta taida syntyä toimivaa parisuhdetta. kyllä se vaatii molemmin puolin sellaista vilpittömyyttä. että haluaa tehdä ja antaa. mutta tiedostaako hän tämän asian, että mikä sun panos on?