Nuoremman miehen kanssa olevat naiset
Tarkoitan jos ikäeroa enemmän kuin muutaman vuotta. Eikö teitä häiritse, että "rupsahdatte" aiemmin kuin mies? Ehkä sairastutte vakavasti aiemmin? Että ette muutenkaan pysy nuoremman miehen "vauhdissa mukana"?
En tuomitse ikäerosuhteita todellakaan, joskus vaan mietin tuota.
Kommentit (15)
Nuorempikin voi kyllä sairastua ensin...
Nainen elää keskimäärin 6-7 vuotta pidempään kuin miehet, joten vanhenemisen epätahtisuudesta voinee puhua vasta yli 10 vuotta nuoremman miehen kohdalla.
Itse 4 vuotta nuoremman kanssa, tämä on sopiva ikäero.
Olen itse 70, poikakaveri 36.
Ei meillä mitään yhteistä tulevaisuutta ole edessä, mutta molemmat tykätään panna kunnolla.
Miksi ei, jos molemmat nauttii?
Whataboutismia. Tuolla ajattelutavalla ei voisi olla parisuhteessa kenenkään kanssa eikä hankkia lapsia tai käydä töissä, jos koko ajan pelkäisi "entä jos". Kuka tahansa voi sairastua vakavasti missä tahansa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä mitään yhteistä tulevaisuutta ole edessä, mutta molemmat tykätään panna kunnolla.Miksi ei, jos molemmat nauttii?
Äiti ja poika XDD hyi
Oletko sinä ap nuori ja tyhmä sinkku vai vanha ja tyhmä sinkku?
Mun 62v naiskampaaja kun erosi miehestään seikkailee kaksi ja kolmekymppisten miesten kanssa. Kyllähän se kannattaa. Saa paljon seksiä.
Hyviä oman ikäisiä ei saa. 11v nuoremman kanssa oli parin vuoden avioliitto, jossa oli paljon hyvää ja mies ihanan himottava. Jätti minut kai kun raskauden myötä rupsahdin. Nyt kun elämäntaparemonttini alkaa tuottaa tulosta, vaikuttaa hänenkin kiinnostuksensa kasvavan. Tuskin silti enää häntä otan tai saa nähdä. On itse tässä välissä muuttunut vähän oudoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä mitään yhteistä tulevaisuutta ole edessä, mutta molemmat tykätään panna kunnolla.Miksi ei, jos molemmat nauttii?
Äiti ja poika XDD hyi
Tämä lausahdus oli sinun mielesi tuotos. Kertoo sinusta enemmän kuin meistä.
Se 70v N
Oman ikäiseni kanssa seksi olisi luultavasti ikävää antamista, ja se on yksi viimeisiä asioita mitä avioliitolta haluan. Harrastan seksiä vain avioliitossa, joskin pari lankeemusta tämän nuoren kesän kanssa on tullut, mutta kummallakaan ei ole uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti ja poika XDD hyi
Tämä lausahdus oli sinun mielesi tuotos. Kertoo sinusta enemmän kuin meistä.
Se 70v N
Se om se mitä kaikki ajattelee teistä, senkin pervot. Onko miehesi mummofiili, vai miksi ei seiso kauniin ja timmin naisen kanssa?
Tiedän parikin nuoremman miehen kanssa olevaa naista, eipä tunnu vaivaavan.