Tuijotatko laihaa ja lautaa naista rannalla?
Luulenpa, että tuijotat. Minä olin tänään rannalla ja sain osaksi sääliviä katseita. Älkää turhaan.
Kommentit (28)
laiha ja lauta kuin läski, minuakin tuijotetaan ja varmasti pelkästään säälistä. Hoikasta ihmisestä kyllä joku tykkää, eikä tissien koolla nyt ole niin väliä.
koska olen isotissinen, riipputissinen ja sellua löytyy joka paikasta. Mutta jos olet ap. anorektinen, niin se on eri asia kuin normaali laihuus ja rinnattomuus.
Kerrotko painosi ja pituutesi?
Jos on lauta, saatan huutaa "parru!" tai jotain muuta vastaavaa. Jos läski, huudan aina "prööt!"
Pulska näyttää sentään naiselta, laiha ja lauta= laihan miehen nälkiintynyt figuuri. Itse onnekas, normaalikokoinen olen.
sekä niitä, joilla on liian isot tissit ja liian pienet tissit. Sekä niitä, joilla on liian rumat uikkarit. Yritän myös kyttäillä, näkyykö housuista pöheikköä. Jos joku ei täytä laatukriteerejäni, menen hänen viereensä seisomaan ja alan rykimään. Yritän rykiessäni myös osoitella sormillani kohtia, jotka ovat minun mielestäni hänessä epäkorrekteja. Jos rykiminen ja osoittelu eivät tuota tulosta, alan muljutella silmiäni merkitsevästi ja myös huokailen.
ihmiset vaan luulevat , että muut tuijottaa tai ovat kiinnostuneita heistä :D varsinkin naiset :)
ei aavistustakaan ketä oli viikonloppuna rannalla. Lihavia vai laihoja, nuoria vai vanhoja, bikineissä vai kokouimapuvussa, vaaleita vai tummia, selluliitilla vai ilman, pitkiä vai pätkiä etc. joten ihan sama mikä lauta tai ylipainonen siellä tepastelee, evvk.
Hoikka ja pienet rinnat. Miehen unelma! Annat vain nänniesi tulla esiin rohkeasti.
Ei miehiä kiinnosta läskiset isot tissit vaan kaunis povi jossa nännit näyttelee pääosaa. Ne saa ja pitää nöpöttää. Niistä mies on kiinnostunut.
minä 173/92, ja todellakin kehtaan ja vartaloni on kaunis. ihannepainoni tosin olisi sellanen 84kg, mutta onnellinen olen näinkin :)
mut katson, enkä positiivisella mielellä. Omaa silmää miellyttää enempi nosmipainoiset ja pullukat, kuin hirmu laihat. ja mietin laihaa naista katsoessa, että häpeääkö hän rinnattomuutta ja tunnen sääliä.
Ollaan ylpeitä itsestämme, onnellisia siitä, että olemme elämässä! Toista ei tule ja koko ajan vanhetaan.
Minä jos milloin rannalle kerkiän, niin en todellakaan mene sinne ketään tuijottamaan vaan ihan nauttimaan omasta olotilasta.
sekä niitä, joilla on liian isot tissit ja liian pienet tissit. Sekä niitä, joilla on liian rumat uikkarit. Yritän myös kyttäillä, näkyykö housuista pöheikköä. Jos joku ei täytä laatukriteerejäni, menen hänen viereensä seisomaan ja alan rykimään. Yritän rykiessäni myös osoitella sormillani kohtia, jotka ovat minun mielestäni hänessä epäkorrekteja. Jos rykiminen ja osoittelu eivät tuota tulosta, alan muljutella silmiäni merkitsevästi ja myös huokailen.
*yrittää hihittää mahdollisimman hiljaa ettei herätä lapsia* :DDDDDDD
Olen itsekin lauta, mutten laiha. Mieluummin olisin vartaloltani tasapainoinen: laiha ja lauta tai vähän tuhdimpi ja muodokas. Olen vain molempia.