Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijotatko laihaa ja lautaa naista rannalla?

Vierailija
14.06.2011 |

Luulenpa, että tuijotat. Minä olin tänään rannalla ja sain osaksi sääliviä katseita. Älkää turhaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin lauta, mutten laiha. Mieluummin olisin vartaloltani tasapainoinen: laiha ja lauta tai vähän tuhdimpi ja muodokas. Olen vain molempia.

Vierailija
2/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha ja lauta kuin läski, minuakin tuijotetaan ja varmasti pelkästään säälistä. Hoikasta ihmisestä kyllä joku tykkää, eikä tissien koolla nyt ole niin väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen isotissinen, riipputissinen ja sellua löytyy joka paikasta. Mutta jos olet ap. anorektinen, niin se on eri asia kuin normaali laihuus ja rinnattomuus.

Kerrotko painosi ja pituutesi?

Vierailija
4/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lauta, saatan huutaa "parru!" tai jotain muuta vastaavaa. Jos läski, huudan aina "prööt!"

Vierailija
5/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulska näyttää sentään naiselta, laiha ja lauta= laihan miehen nälkiintynyt figuuri. Itse onnekas, normaalikokoinen olen.

Vierailija
6/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä niitä, joilla on liian isot tissit ja liian pienet tissit. Sekä niitä, joilla on liian rumat uikkarit. Yritän myös kyttäillä, näkyykö housuista pöheikköä. Jos joku ei täytä laatukriteerejäni, menen hänen viereensä seisomaan ja alan rykimään. Yritän rykiessäni myös osoitella sormillani kohtia, jotka ovat minun mielestäni hänessä epäkorrekteja. Jos rykiminen ja osoittelu eivät tuota tulosta, alan muljutella silmiäni merkitsevästi ja myös huokailen.

Vierailija
7/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset vaan luulevat , että muut tuijottaa tai ovat kiinnostuneita heistä :D varsinkin naiset :)

Vierailija
8/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisessa?

Vierailija
9/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/78

Vierailija
10/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pystyi rannalla olemaan?

Vierailija
11/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pystyi rannalla olemaan?

ap

Vierailija
12/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aavistustakaan ketä oli viikonloppuna rannalla. Lihavia vai laihoja, nuoria vai vanhoja, bikineissä vai kokouimapuvussa, vaaleita vai tummia, selluliitilla vai ilman, pitkiä vai pätkiä etc. joten ihan sama mikä lauta tai ylipainonen siellä tepastelee, evvk.

Vierailija
13/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja pienet rinnat. Miehen unelma! Annat vain nänniesi tulla esiin rohkeasti.

Ei miehiä kiinnosta läskiset isot tissit vaan kaunis povi jossa nännit näyttelee pääosaa. Ne saa ja pitää nöpöttää. Niistä mies on kiinnostunut.

Vierailija
14/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 173/92, ja todellakin kehtaan ja vartaloni on kaunis. ihannepainoni tosin olisi sellanen 84kg, mutta onnellinen olen näinkin :)

Vierailija
15/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut katson, enkä positiivisella mielellä. Omaa silmää miellyttää enempi nosmipainoiset ja pullukat, kuin hirmu laihat. ja mietin laihaa naista katsoessa, että häpeääkö hän rinnattomuutta ja tunnen sääliä.

Vierailija
16/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ylpeitä itsestämme, onnellisia siitä, että olemme elämässä! Toista ei tule ja koko ajan vanhetaan.

Vierailija
17/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedofiilin unelma

Vierailija
18/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jos milloin rannalle kerkiän, niin en todellakaan mene sinne ketään tuijottamaan vaan ihan nauttimaan omasta olotilasta.

Vierailija
19/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran niitä täällä

ap

Vierailija
20/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä niitä, joilla on liian isot tissit ja liian pienet tissit. Sekä niitä, joilla on liian rumat uikkarit. Yritän myös kyttäillä, näkyykö housuista pöheikköä. Jos joku ei täytä laatukriteerejäni, menen hänen viereensä seisomaan ja alan rykimään. Yritän rykiessäni myös osoitella sormillani kohtia, jotka ovat minun mielestäni hänessä epäkorrekteja. Jos rykiminen ja osoittelu eivät tuota tulosta, alan muljutella silmiäni merkitsevästi ja myös huokailen.

*yrittää hihittää mahdollisimman hiljaa ettei herätä lapsia* :DDDDDDD