Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuijotatko laihaa ja lautaa naista rannalla?

Vierailija
14.06.2011 |

Luulenpa, että tuijotat. Minä olin tänään rannalla ja sain osaksi sääliviä katseita. Älkää turhaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä niitä, joilla on liian isot tissit ja liian pienet tissit. Sekä niitä, joilla on liian rumat uikkarit. Yritän myös kyttäillä, näkyykö housuista pöheikköä. Jos joku ei täytä laatukriteerejäni, menen hänen viereensä seisomaan ja alan rykimään. Yritän rykiessäni myös osoitella sormillani kohtia, jotka ovat minun mielestäni hänessä epäkorrekteja. Jos rykiminen ja osoittelu eivät tuota tulosta, alan muljutella silmiäni merkitsevästi ja myös huokailen.

Vierailija
22/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lauta, saatan huutaa "parru!" tai jotain muuta vastaavaa. Jos läski, huudan aina "prööt!"

säkin käyt täällä. Arvelinkin sinun olevan av-mamma kun viimeksi sinut näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on niin laiha että näyttää jo sairaalta niin sitten silmä kyllä hetkeksi pysähtyy, mutta yritän ihan käytöstapojen nimissä kääntää katseen saman tien pois.

Vierailija
24/28 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut katson, enkä positiivisella mielellä. Omaa silmää miellyttää enempi nosmipainoiset ja pullukat, kuin hirmu laihat. ja mietin laihaa naista katsoessa, että häpeääkö hän rinnattomuutta ja tunnen sääliä.

mitähän tähännyt voisi sanoa. Ymmärrän ehkä jos kyseessä on anorektikko tai sairaalloisen ylipainoinen, mutta muuten..xD

Vierailija
25/28 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laiha lauta

Vierailija
26/28 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee. Mutta kyllä kallistun enemmän hoikkien suuntaan, kuin rehevien tai ylipainoisten. En ole esim. koskaan innostunut isoista rinnoista. Pienemmät on terhakat ja söpöt. En kyllä tuijottele, koska se on typerää. Mutta mielelläni katselen sivusilmällä hoikkia tai laihojakin naisia. Ryhävalaita on vaan niin paljon, ei kiinnosta sellaiset.

m48

Vierailija
27/28 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta lihavia tuijotan.

Vierailija
28/28 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan vain timmejä instabeibejä pyllybikineissä. En luurankolautoja tai läskejä.