Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sille mitään voi jos muka joku on luontaisesti noin laiha mutta mä veikkaan että paremmalla syömisellä näyttäis jo vähän terveemmältä! Aika harva fyysisesti terve ihminen on luontaisesti noin laiha että luut törröttää ja rinta on kuopalla...

Vierailija
42/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluat olla tuollainen?

Mä vaan olen. Mikä kohta vaikea ymmärtää? I

Mä olen myös ollut tosi hoikka lähes aina, ja aina on miehet jaksaneet kiinnostua, välillä liikaakin. Että en sitten tiedä mikä tässäkin asiassa on totuus, mut mä ainakin olen kelvannut tikkulaihoine raajoineni varsin monelle.

Ymmärrän kyllä, että on mukavaa elätellä käsitystä, että kaikki laihat ovat sairaita ja viallisia eivätkä kelpaa kenellekään miehelle, jos itsellä on aina ollut vararenkaita vyötärö täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 160cm ja pinoa 53kg enkä ikinä en ikinä haluaisi näyttää tuolta kuin kuvan naiset...hirveen näkösiä. Enkä myöskään tajua miksi ihmeessä joku haluaisi tuolta näyttää...

Vierailija
44/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski on läski ja laiha on laiha ja sillä sipuli. Kumpikaan ei ole kaunista ja selvästikin nyky-yhteiskunnan kiero asenne ihannoi tuollaista luurankomaisuutta. Siis media lähinnä jostain syystä tavikset eivät niinkään. Nuo kuvan naiset ovat median uhreja!

Mielestäni mediassakaan ei ihannoida noin laihoja naisia - päinvastoin! Kyllä linkkien naisista esim. Nicole Ritchien ja Keira Knightleyn ulkonäköä, painoa ja mahdollisia syömishäiriöitä on taivasteltu ihan kotimaisissakin lehdissä ja nimenomaan negatiiviseen sävyyn. Iltapäivälehtien sivuja tutkiessa ei mene viikkoakaan ilman otsikoita "Onko X jo liian laiha?!" eikä naistenlehtien kansiin valita liian laihoja.

Huippumuotimaailma laihoine malleineen ei edusta koko yhteiskunnan ja median mielipidettä ja kuvaa ihannenaisesta. Mistä ihmeestä ihmiset siis saavat kuvan, että liikalaihuutta ihannoidaan mediassa?

Vierailija
45/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut syömishäiriötä enkä koskaan enää halua painaa alle nykyisen painoni (60/168) vaikka tiedänkin että tässä on vielä varomatkaa laihuuteen. Olo oli aivan hirveä esim painossa 45/168 ja 41/168 olin jo kuin jatkuvasti voimakkaassa kuumeessa tai juuri paranemassa pitkästä ja rajusta vatsataudista.

Hyvin laihoista ihmisistä tulee vain mieleen se miten en jaksanut kävellä huoneestani keittiöön lepäämättä matkalla, miten opinnot jäivät kesken kun en jaksanut mitään ja sairastelin jatkuvasti ja rajusti. Ja miten vaikeimmassa vaiheessa kotona ollessa vain makasin sängyssä vuorotellen palellen ja pukien aina lisää päälle ja kun nukahdin heräsin pian siihen että tuli kuuma ja riisuin kaiken pois ja makasin alasti peiton päällä ja nukahdin hetkeksi vain herätäkseni paleluun. Jos en ollut koululla olin kotona enkä jaksanut kuin maata. Joskus painon 45/168 kohdalla aloin taas tapaamaan kavereitakin. Tietenkin tuohon sängynpohjalle jäämiseen vaikutti fyysisen voimattomuuden lisäksi myös ne henkiset ongelmat joiden vuoksi sairastin syömishäiriötä.

Mutta tuon jälkeen en enää osaa edes pitää hyvin laihoja naisia kauniina enkä myöskään laihoja/hoikkia miehiä komeina. (Vaikkakin Keiran kasvot viehättävät minua)

Vierailija
46/54 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kyllä hirveen näkösiä kun luut paistaa nahan läpi. Jalat on kuin tikku-ukolla ja jänteet erottuu...hyi!

Vierailija
47/54 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo näyttivät juuri siltä

Vierailija
48/54 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä luukasoja hyi hitto :(

Vierailija
49/54 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään tervejärkisen naisen mielestä ei ole kaunis kroppa. Ja yksikään mies ei pidä tuollaista luukasaa kauniina.

Vierailija
50/54 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää tuollaiselta. Siis syömishäiriöinen.

Vierailija
51/54 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan laihoja. hyi! jos ajattelee muuta on kyllä sairas mieleltään.

Vierailija
52/54 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilohomo. Eihän noissa ole naista nimeksikään.

Vierailija
53/54 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään tervejärkisen naisen mielestä ei ole kaunis kroppa. Ja yksikään mies ei pidä tuollaista luukasaa kauniina.

itse on koko ikänsä ollut samanlainen luukasa... Onneks kelpaan silti miehelleni.

Vierailija
54/54 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian laihoja mihin? Ei ainakaan mallin töihin- Tosin harvan palsta mamman pituuskaan riittäisi catwalkille. Annetaanko noiden tehdä töitään ja valvoa painoaan siinä sivussa, ja eletään me muu omaa läskiä tai vähemmän läskiä elämäämme, jooko? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi