Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täällä palstalla enemmän läskejä haukutaan kuin laihoja.

Ja totta sekin, että jos keskustellaan painosta, tuntuu ettei ole kuin kaksi ääripäätä:

toosi laiha luukasa, lauta ja perseetön

sekä

pyöreä, mutta miehet tykkää PALJON enemmän sellaisesta jossa on jotain mistä ottaa kiinni, isot tissit ja muodokas takapuoli

ja toisaalta

hoikka mutta lihaksikas ja kurrrrvikas

sekä

hirrrveä läskikasa

sekä

Vierailija
22/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt paino oikein hyvä ja naisellista pehmeyttäkin vielä löytyy. 5kg vielä pois niin olisin myös tuollainen luukasa. Toisilla vaan se bodyimage tosiaan on ihan vääristynyt. Näkevät itsensä eri tavalla kuin muut,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa laihoja tikuiksi, luurangoissa yms. "Voi kun sä olet laiha, miten sä voit olla noin laiha.." kommentit ei tunnu laihan mielestä hyviltä. Ite olin ennen hoikka ja kyllä tuollaiset, apua, menet keskeltä kahtia kommentit loukkasivat, halusin olla pyöreämpi. Mitähän olisivat tuumanneet jos olisin todennut, että kaltaisesi valas en ainakaan haluaisi olla, voi kauhea miten sä voit olla noin läski??!! Tätä nykyä kyllä olisin viitisen kiloa hoikempi ihan mielellään..

Vierailija
24/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miellä edes haukkumiseksi koska laihuus on niin tavoiteltu ominaisuus. Ei tajuta että se voi olla laihasta kurjaa.

Vierailija
25/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät kuitenkaan näytä noin laihana noinkaan hyvältä. Itse pidän enemmän urheilullisesta ja hiukan lihaksikkaasta vartalosta, em. naiset näyttävät aliravituilta (paitsi viimeinen ehkä, on hiukan voimallisemman näköinen).

Vierailija
26/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski on läski ja laiha on laiha ja sillä sipuli. Kumpikaan ei ole kaunista ja selvästikin nyky-yhteiskunnan kiero asenne ihannoi tuollaista luurankomaisuutta. Siis media lähinnä jostain syystä tavikset eivät niinkään. Nuo kuvan naiset ovat median uhreja!

Vierailija
27/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian laihat reidet näyttävät aika pahalta...kaikki noista näyttävät aika pahalta.

Vierailija
28/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysisesti. Ei vain silloin kun katsoo peiliin. Pelistä katsottuna voisi olla pari lisäkiloa, mutta olo on niin kevyt ja mukava, kun kiloja on vähän. Mikään ei hylly ja makkaroita ei synny vaatteista. Kukaan ei ikinä mieti sitä.

Vierailija
29/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuvissa 1-3 on kyllä mennyt pahasti överiksi. Kuvan 4 malli on ihan ok.

Vierailija
30/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..näkeehän noista sokeakin, että ovat sairaita, sairaan laihoja.

Mitäpä tuosta muuta sanomaan, surullisinta on se, että tässä maailmanajassa yhä useammat ja useammat aikuiset naiset (ja kehittymässä olevat tyttölapset) pitävät tuollaista luurankomaisuutta jotenkin kauniina ja tavoittelemisen arvoisena asiana, ns normaalina.

Surullistä ja sääliksi käy.

Vierailija
31/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yläkropasta (eipä siinä tainnut muuta näkyäkään).

Nytpä sitten tiedän mitä ihmiset minusta ajattelee :(

Tosin saan jatkuvasti kuulla kuinka nyt pitäis alkaa syödä kunnolla. Aina ruokapöydässä sukulaisilla minut kutsutaan ensin pöytään jotta saan varmasti" syödä kunnolla".

Ikinä en ole laihduttanut, käytän voita ja kermaa ruuassa, syön ihan normaalimääriä. Ikinä en ole painanut yli 50kg, paitsi raskaana. Olen 160cm pitkä joten melko normirajoissa on paino.

Reisissä on onneksi vähän enempi (lihasta sekä vähän "täytettä") kuin noilla malleilla ja vatsa ei ole tuollainen kuoppa.

Onneksi mulla on ihana mies kotona joka huolii minut tälläisenä.

Ja on kyllä kelvannut aika monelle miehelle sitä ennenkin,joten ehkä näytän ihan ok:oolta vaatteet päällä. Nuorempana kroppaani on jopa kehuttu ihan ilman vaatteitakin.

Vierailija
32/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukutaan säälittäviksi, joihin kukaan mies ei koskisi pitkällä tikullakaan. Kannattaa muistaa että osalla naisista on todella pienet rinnat, vaikkei mikään alipainoinen olisikaan ja lisäksi toiset ovat laihoja tahtomattaan. Kannattaisi yrittää muistaa, että kaikista ei tule "kauniita ja kurvikkaita" vaikka miten söisi, kropan malli vaan on toinen. Bonuksena tulee sitten vain pömppömaha tuollaiseen laihaan kroppaan, ei ne tissit siitä kasva.

a-kuppinen

Vierailija
33/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen ja lihaksikaskin, tosin en täydellisen timmi. Rinnat ovat a-kokoa. Kamppailen todella paljon painoni kanssa, eikä tästä kropasta saa ihanan kurvikasta millään konstilla, no ehkä kirurgin avulla.

Se onkin ärsyttävää, kun kroppa ei mene mihinkään kategoriaan, se on vain yksinkertaisen "luokaton". En ole lihava, laiha, hoikka (ainakaan av-kategorian mukaan) saatikka muodokas...

haukutaan säälittäviksi, joihin kukaan mies ei koskisi pitkällä tikullakaan. Kannattaa muistaa että osalla naisista on todella pienet rinnat, vaikkei mikään alipainoinen olisikaan ja lisäksi toiset ovat laihoja tahtomattaan. Kannattaisi yrittää muistaa, että kaikista ei tule "kauniita ja kurvikkaita" vaikka miten söisi, kropan malli vaan on toinen. Bonuksena tulee sitten vain pömppömaha tuollaiseen laihaan kroppaan, ei ne tissit siitä kasva.

a-kuppinen

Vierailija
34/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on siis normaalia, että pohkeet näyttävät paksummilta kuin reidet. Hui kamalaa.

Vierailija
35/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan naiset ovat sairaita ja liian laihoja. Heissä ei ole enää mitään kaunista, kun naiseus on karissut pois. Pelkkää luuta ja nahkaa.

Vierailija
36/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaa ihmistä saa näköjään haukkua vaikka miten rumasti :(.

Itsekin olen luonnostani tosi hoikka, ja saan oikein kunnolla kiinnittää huomiota syömiseeni, jotta en aivan kokonaan kuihtuisi. Päivääkään en ole laihduttanut, eläissäni, päinvastoin, lihotuskuurilla olen ollut monestikin. Mutta kun en vaan millään liho. Minusta olisi kiva jos saisin painoa vaikkapa viitisen kiloa lisää, mutta ei se tunnu nousevan. Monen mielestä olenkin sitten varmaan kammottavan ruma ja luotaantyöntävän näköinen, kurviton ja läskitön hirvitys. (Oma mies on sentään minut huolinut, ja ennen sitä kelpasin kyllä muillekin miehille.)

Vierailija
37/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaa ihmistä saa näköjään haukkua vaikka miten rumasti :(.

Itsekin olen luonnostani tosi hoikka, ja saan oikein kunnolla kiinnittää huomiota syömiseeni, jotta en aivan kokonaan kuihtuisi. Päivääkään en ole laihduttanut, eläissäni, päinvastoin, lihotuskuurilla olen ollut monestikin. Mutta kun en vaan millään liho. Minusta olisi kiva jos saisin painoa vaikkapa viitisen kiloa lisää, mutta ei se tunnu nousevan. Monen mielestä olenkin sitten varmaan kammottavan ruma ja luotaantyöntävän näköinen, kurviton ja läskitön hirvitys. (Oma mies on sentään minut huolinut, ja ennen sitä kelpasin kyllä muillekin miehille.)

lihava voi sanoa, ettei millään laihdu, tai se on hyvin vaikeaa. Tällaiselle ihmiselle kuitenkin vain lällätellään. Kumpiakaan ei saa haukkua, ei lihavia eikä laihoja.

Ja hei! Hoikka on eri asia, kuin itsensä nälkiinnyttänyt anorektikko(kuvan naiset)

Vierailija
38/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää kommentointia toisen ulkonääöstä. Tätä asiaa ei varmasti voi käsittää, jos ei itse kärsi liiallisesta laihuudesta. Minut imetys vei tuohon kuntoon enkä ole onnistunut saamaan yläkroppaan lihaa imetyksen loputtuakaan (siitä on jo kolme vuotta), vaikka syön minkälaisia määriä. Kaikki laihat ei todellakaan ole anorektikkoja. En missään nimessä haluaisi, että mun rintakehän luut näkyy selvästi, en vaan voi tälle mitään. Välttelen nykyään yleisiä saunoja, uimahalleja ja paljastavia vaatteita ja näköjään hyvä niin, etten vaan aiheuta oksennusreaktiota kenellekään (saati kenenkään miehelle). Onneksi oma mies ei ole tämän asian takia sanonut mulle kertaakaan pahasti.

Vierailija
39/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oksettaa. Itse olen esim. 167/65 kg, mahdun kokoon 38 ja olen käsittääkseni normaalipainoinen. Silti täällä kehotetaan laihduttamaan n. 10 kg, koska olen läski. Todennäköisesti näyttäisin aika riutuneelta 55-kiloisena.

Te todella hoikat, te vain olette hoikkia ilman suurta vaivannäköä. Senhän pitäisi olla ihanne ja kadehdittava ominaisuus... Täällä on niin ristiriitaista ja kummallista väkeä mielipiteineen, että ehkei kannata asiaa enempää miettiä.

Vierailija
40/54 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaa ihmistä saa näköjään haukkua vaikka miten rumasti :(. Itsekin olen luonnostani tosi hoikka, ja saan oikein kunnolla kiinnittää huomiota syömiseeni, jotta en aivan kokonaan kuihtuisi. Päivääkään en ole laihduttanut, eläissäni, päinvastoin, lihotuskuurilla olen ollut monestikin. Mutta kun en vaan millään liho. Minusta olisi kiva jos saisin painoa vaikkapa viitisen kiloa lisää, mutta ei se tunnu nousevan. Monen mielestä olenkin sitten varmaan kammottavan ruma ja luotaantyöntävän näköinen, kurviton ja läskitön hirvitys. (Oma mies on sentään minut huolinut, ja ennen sitä kelpasin kyllä muillekin miehille.)

lihava voi sanoa, ettei millään laihdu, tai se on hyvin vaikeaa. Tällaiselle ihmiselle kuitenkin vain lällätellään. Kumpiakaan ei saa haukkua, ei lihavia eikä laihoja. Ja hei! Hoikka on eri asia, kuin itsensä nälkiinnyttänyt anorektikko(kuvan naiset)

Tässäkin ketjussa moni on kertonut olevansa luontaisesti, tahtomattaan, ilman laihduttamista, samannäköinen kuin jotkut kuvien naisista! Ja juuri itsekin kutsuit heitä nälkiintyneiksi anorektikoiksi. Se oikeasti vituttaa; kuulla olevansa sairaalloinen, nälkäkurki anorektikko, jos ei oikeasti ole mitenkään sairas eikä nälässä. Muuten vain laiha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme