Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää pettäkö kumppaneitanne !

Vierailija
14.06.2011 |

Miettikää, millaista tuskaa aiheutatte puolisoillenne. Onko se todella sen arvoista!?

Ei sitä ymmärrä, miten kipeää se tekee, ennen kun sen itse kokee. Enää en ihmettele, miksi kaikki puolisot eivät kykene vielä vuosienkaan päästä tapaamaan ex-puolisoitaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän ei tiedä sitä vieläkään... Silloin asia ei vaivannut itseäni yhtään, mutta nykyään välillä omatunto soimaa

Nykyistäni en aio ikinä pettää, se on satavarma

Vierailija
2/5 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tuskaa, koska mieheni ei tiedä mun pettäneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan niin tyhmä ole, että menee heti kertomaan jos pettää? Mun mies on hyvin tyytyväinen elämäänsä ja meidän liittoon kun ei tiedä, että mulla on ollut toinen jo pari vuotta. Ja niin olen mäkin. Mulla on kotona hyvä aviomies ja loistava isä lapsille ja sitten mulla on tuolla kylillä jännittävä, ei-arkinen mies, joka on saakutin loistava rakastaja. Kaikki voittaa.

Vierailija
4/5 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ymmärrä, miten kipeää se tekee, ennen kun sen itse kokee. Enää en ihmettele, miksi kaikki puolisot eivät kykene vielä vuosienkaan päästä tapaamaan ex-puolisoitaan.

olen niin surullinen ja pettynyt vieläkin vuosia eron jälkeen, en pysty näkemään exää..liikaa muistoja, niin hyviä kuin erittäin kipeitäkin.

Enpä olisi aikanaan arvannut, että tällaista joudun kokemaan.

Vierailija
5/5 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala kriisi oli ja ero hyvin lähellä,silloin haksahdettiin tahoillamme pettämään.Siitä kuitenkin päästiin lopulta yli..ei se pettäminen nyt lopullinen turmio ole,vaikka väärin tietysti onkin.