Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gyne haluaa, että 42v naisella tulee kuukautiset joka kuukausi.

Vierailija
14.06.2011 |

Helkkari.

On ihan sama, mitä kerron gynelle. Kuinka kauheista kivuista, runsaasta vuodosta tmv.

Aina sama vastaus: olet niin NUORI vielä, kyllä kuukautiset kuuluu tulla.

Ehdottaa se sitten kierukkaa, joka EHKÄ vie vuodot joskus pois tai sitä limakalvon ohennusleikkausta, joka EHKÄ ajan myötä hillitsee vuotoa.

Uskomatonta. Olen lapset jo tehnyt, että ainakaan niitä varten en kuukautisia tarvitse.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset vuodot sulla sitten on? Vaihdevuodet ilmeisesti alkaa jo tulla? Minä kävin juttelemassa lääkärille raskausajatuksista noin 38 tai 37 vuotiaana, ja olin vanha. "ovulaatiota ei välttämättä tapahdu joka kuukausi vaikka kuukautiset tuleekin säännöllisesti" sanoi yleislääkäri, nainen. 40 + ikäisenä ja taas raskaana, olin vanha, kaikkien mielestä. Nyt olen 47 ja vaihdevuodet alkavat olla. Olen saanut runsaisiin vuotoihin Cyklocapronia ja Primolutia jotta kierto säännöllistyisi. vanha olen yhä, vaihdevuosi-ikäinen gynen mielestä, mutta sitähän olin jo 10 vuotta aiemmin.

itsellä siis samatilanne kun sulla, ja aika kohdunpoistoon on jo ; )

eipä sitten tartte kohdunsyöpiä pelätä

pysyy hb hyvänä ja siten kuntokin : ) mulla hb ollut luokka 80-90 runsaiden kk vuoksi

ja puhumattakaan, mitä on elää rätti perseessä kaiken aikaa, juost vaihteen sidettä puolen tunnin välein ja silti lorisee lakanat , vaatteet sotkeentuu, ja vuotoa alkaa missä ja milloin vaan

kivaa kivaa

hormoneja en saa syödä muista sairauksista johtuen.

Vierailija
2/13 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 42v ja kyllästynyt kuukautisiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja limakalvot ei pysy kosteina...

Vierailija
4/13 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huono tuuri, virtsanjohdin katkeaa leikkauksessa

Vierailija
5/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole sitä ajatellut.

Mutta en jaksa näitä kuukautisiakaan.

Vierailija
6/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne nimittäin puhdistaa kohtua ja kohdunkaulaa ja tuo sieltä vuodon mukana pois kaikki ne vanhentuneet limakalvo solut, joissa on solun iän myötä tullutta pientä atypiaa, vikavikaa. Siis toisin sanoen, ne ehkäisee syöpää.

Sinänsähän sulle ehdotetaan aika rajuja konsteja jo. Yleensä ne vaan sanovat, että no jospa söisit kaksi laattaa pillereitä peräkkäin nin kuukautiset vähenis puolella.

Vierailija
7/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se myötätunnolla saa niitä kuukautisias loppumaan.

Vierailija
8/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset vuodot sulla sitten on? Vaihdevuodet ilmeisesti alkaa jo tulla?

Minä kävin juttelemassa lääkärille raskausajatuksista noin 38 tai 37 vuotiaana, ja olin vanha. "ovulaatiota ei välttämättä tapahdu joka kuukausi vaikka kuukautiset tuleekin säännöllisesti" sanoi yleislääkäri, nainen.

40 + ikäisenä ja taas raskaana, olin vanha, kaikkien mielestä.

Nyt olen 47 ja vaihdevuodet alkavat olla. Olen saanut runsaisiin vuotoihin Cyklocapronia ja Primolutia jotta kierto säännöllistyisi. vanha olen yhä, vaihdevuosi-ikäinen gynen mielestä, mutta sitähän olin jo 10 vuotta aiemmin.

Vierailija
9/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi asentaa sinunikäisellekin. Terveisin 37v jolla viimeiset kuukautiset tuli 8v sitten.

Vierailija
10/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi tai kolme laattaa putkeen ihan gyneltä kyselemättä. Otan kuukautiset silloin kun aikatauluun sopii. Jotkut gynet on sitä mieltä, että 4 kuukautiset vuodessa riittäisi. Pillereitä syödessähän niitä tulee 13, jos joka neljäs viikko on kuukautiset. Jos syö kaksi laattaa ja sitten kuukautiset, niin noin 7 vuodessa.

Vierailija
11/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne nimittäin puhdistaa kohtua ja kohdunkaulaa ja tuo sieltä vuodon mukana pois kaikki ne vanhentuneet limakalvo solut, joissa on solun iän myötä tullutta pientä atypiaa, vikavikaa. Siis toisin sanoen, ne ehkäisee syöpää. Sinänsähän sulle ehdotetaan aika rajuja konsteja jo. Yleensä ne vaan sanovat, että no jospa söisit kaksi laattaa pillereitä peräkkäin nin kuukautiset vähenis puolella.

pillerit ehkäisee myös syöpää monellakin tapaa

Vierailija
12/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että 4 kertaa vuodessa tulevat menkat riittävät aivan hyvin.

Vierailija
13/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että 4 kertaa vuodessa tulevat menkat riittävät aivan hyvin.

ettikö riittäis, mutta tuleehan niistä pillereistä siinä jo ihan älyttömät sivuoireet. Onhan se yksilöllistä, meillä mies meinas viedä mut mielentilatutkimuksiin kolmen laatan jälkeen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi