Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella haastavaa pukea tuomosta alle 3 kilon vauvaa

Vierailija
28.05.2011 |

Meidän neiti syntyi viikko sitten 38+ viikoilla ja painoa oli alle 2,5 kiloa. Tosi haastavaa miettiä mitä laittaa kotoa lähtiessä päälle ettei ihan repsota ja vauva huku niihin vaatteisiin.

Muutama 50 senttinen vaate meiltä löytyy, mutta pienempiä en viittis alkaa ostamaan, koska hyvinhän hän kuitenkin kasvaa.

Onko muilla pienten vauvojen äideillä vinkkejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jokunen 44-senttinen vaate mutta ei ne mahtuneet enää parin-kolmen viikon päästä.

Isot potkarit saa istuvammaksi käyttämällä niiden päällä nilkkasukkia.

2-kiloisena syntyneen äiti.

Vierailija
2/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin omalle pikkuiselleni vain pari sopivaa vaatetta, ja nyt ne ovat muistona menneisyydestä. Muuten sopivia sai lyhentämällä vanhoja, käytettyjä, joissa ei ollut säästämistä.

Sen kokoinen tosin kasvaa usein nopeasti ja vaatteet jäävät pieniksi. Minun lapsellani on kyllä sama ongelma edelleen, vaikka on jo täysi-ikäinen, tai siis ainakin pituutta on kaikissa vaatteissa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 centtiset n. kuukauden.. ja painoa oli 2900 g syntyessään. onneks olin ostanu aikasemmin pienempiäkin kun kaikki sanoi että ei kannata ostaa. menee niin vähän aikaan.mukava pukea sopivan kokoisiin vaatteisiin.

Vierailija
4/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, että eiväthän he lahkeisiin kompastu ;-)

Vierailija
5/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi oli 48 cm syntyessään ja paino 2100g. Kyllä noita käytettiin tosiaan kuukauden ajan, joten kannatti ostaa. Pari ostettiin pienempääkin kuin 45 cm. Nämä kaikki jäi nuken käyttöön ja sitä kautta säästyy varmaan aikuiseksi asti.

Vierailija
6/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ostettiin pienempääkin kuin 45 cm.

Vierailija
7/7 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin 50-senttisiä vaatteita kunnes kasvoivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän