Kuinka HALPA kihlasormuksesi oli?
Nimenomaan halpa, en kaipaa nyt mitään kerskuilua siitä, että jonkun sormus maksoi 1000e.
Onko kellään tyyliin 50-100e sormuksia?
Kommentit (79)
Mulla ei ollut kihlasormusta ollenkaan eli 0 euroa. Vihkisormus maksoi 500-800, en muista tarkempaa (juu, häistähän on vasta vuosi..). On jotain mukahyvää valkokulta-palladiumia mutta naarmuuntui heti. Luulin yhdellä kaverillani olevan saman sormuksen, mutta se olikin hopeinen, maksanut jotain 50€. Mielestäni oma sormukseni oli rahan hukkaan heittämistä.
Emme hankkineet kihlasormuksia ollenkaan, joten 0 €. Vasta vihkisormukset hankimme.
ei mitään muistikuvaa, mutta ei kyllä montaa satasta. Markkoja siis.
Molempien sormukset noin 50 e, hopeaa. Opiskelijana ja työttömänä ei ollut varaa sen kummempiin, ja tykkään kyllä edelleen sormuksestani.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2011 klo 13:33"]
[/quote]
Sama, eli ei ostettu ollenkaan. Vihkisormus valittiin sillä perusteella puhtaasti, että halvin mikä tarjolla oli.
No en voi tietää, oli ostettuna tietysti mieheni toimesta valmiiksi. Vihkisormuksen sain valita itse.
3000 euroa ja halpa siinä mielessä, että budjetti oli paljon isompi.
Kihlasormusta emme hankkineet ja vihkisormukset maksoivat kai pari sataa yhteensä, sileät kultaiset.
80 e. Halusin kihlasormuksen näyttävän kihlasormukselta, tilalle kun tulisi myöhemmin vihkisormus missä on sitten kivet ym.
Vihkisormuksen valitsin ulkonäön perusteella, halusin melko pelkistetyn. Budjettia meillä ei ollut, ajatuksena oli että maksoi mitä maksoi. Yllätys oli suuri kun kuultiin että hinta on sitten 300 e. Mulla on selkeästi edullinen maku.
Meillä ei ole kihlasormuksia. Eli todella edullisesti mentiin!