Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koliikkivauvasi tyttö vai poika?

Vierailija
13.06.2011 |

Itse en ole kuullut, että tyttövauvalla olisi ollut koliikkia, mistäköhän johtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä kaksi koliikkityttövauvaa: minä olin sellainen, ja yhden kaverin lapsi huusi käytännössä 24/7, vaikka mitään vikaa ei hänestä löytynyt.

Vierailija
2/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tyttö ja poika, mutta osoittautui että olivatkin allergisia, eikä koliikkia. Se kannattaa aina selvittää ensin, käypähoitosuosituksen mukaan välttämis-altistus -kokeilla, ei pelkällä allergiatestillä, koska ne eivät ole luotettavia.

Tosi on, että vauvana ja lapsena pojat sairastaa enemmän ja heillä on enemmän kehityshäiriöitä ym. kuin tytöillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuprinsessa nukkui kuin tukki, alusta asti. Ja hoidettiin täysin samalla reseptillä ja rakkaudella.

Vierailija
4/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen poika, hiukan itkeskeli vauvana mutta rauhoittui nopeasti.

Kuopus tyttö, 2 viikkoisesti alkoi kirkuminen 3 tuntia illassa. Kanniskella sai. Noin 3 kk iässä loppui huudot, onneksi.

Joten en nyt ihan allekirjoita, että tytöillä ei olisi koliikkia. Vaikka en tiedä, oliko tuo ihan koliikkia, mutta se huuto oli järkyttävää.

Vierailija
5/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin oli kuopuksenikin. Pojilla ei meidän perheessä kyseistä vaivaa ole ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi