Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 33 v nainen voi löytää miehen? Tuntuu että olen kokeillut jo kaikkea mahdollista.

Vierailija
13.06.2011 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-lehden foorumikin tullu testattua :D

Onkos susta kuvia jossain nähtävillä?

M29

Vierailija
2/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee vaikka itse aloite. Tuskin itsekään mikään missi olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin deittisivuilta

Harrastuksista

Keskustelupalstoilta

Baareista

Kesä tapahtumista...

Vierailija
4/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kriteerisi?

Vierailija
5/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ole sitä jo kokeillut. Ja tosiaan tässä iässä pitää jo uskaltaa aloite tehdä itsekin. Täytyy jo huomata, ettei se elämä niin vakavaa ole jos pakit tuleekin ja arvostaa oikeasti niitä ihmisen sisäisiäkin arvoja. Joku mörrimöykkykin voi olla vaikka minkälainen aarre! Vaikka ei se tietenkään sitä tarkoita, että vain mörrimöykyt on jäljellä.

Vierailija
6/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. itse raamattukurssilta miehensä löytänyt :)

Vierailija
7/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina miehen, kun vain haluaa. Jos asettaa liian kovat vaatimukset, niin sitten voi olla vaikea löytää miestä.

Vierailija
8/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoat vaatimukset on, että miellyttää silmääni ulkoisesti ja on uskollinen. Onkohan tässä puolet liikaa.

Vierailija
9/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska miestä ei ole, olen päättänyt nauttia miehettömyydestä. Ihan rehellisesti sanottuna, ei mun elämäni tästä paranisi jos hankkisin miehen vaivoikseni.

Vierailija
10/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska miestä ei ole, olen päättänyt nauttia miehettömyydestä. Ihan rehellisesti sanottuna, ei mun elämäni tästä paranisi jos hankkisin miehen vaivoikseni.

sä et vissiin tarvitsekaan fyysistä läheisyyttä tai seksiä, mikä on todella harvinaista.

Vierailija
11/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa mies pärjää ilman noita asioita.

Yli kymmenen vuotta sinkkuna eikä muuten ainuttakaan yhden illan juttua.

Henkilökohtaiset hedelmällisyysriitit tietysti poislukien...

M29

Vierailija
12/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies olis kiva löytää ja sama juttu kaikkee olen kokeillu. Ei olis edes kovia vaatimuksia mut kukaan mies ei taida haluta mua, 3 lasta ja 2 koiraa:(

Vierailija
13/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoat vaatimukset on, että miellyttää silmääni ulkoisesti ja on uskollinen. Onkohan tässä puolet liikaa.

Oliko tämä ap?

Et vaadi paljon, jos ei tarvitse olla fiksu tai hauska tai hyvissä töissä. Hm, jos ulkonäkö on puolet kriteereistä, ehkäpä siinä syy?

Vierailija
14/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin suuret vaatimukset. Yleensä vaatimuksiin kuuluu näiden lisäksi se, että pitää olla rikas uraohjus.

Monet miehet pitää ulkonäöstään huolta kuntoilemalla ja treenaamalla lihaksiaan. Vaatteisiin ja pukeutumiseen täytyy panostaa myös. En tiedä sitte millainen miehen ulkonäön pitäisi olla, että se naista miellyttäisi. Pitäisikö olla poikamainen vai näyttää vähän vanhemmalta ja miehekkäämmältä.

Vierailija
15/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä ap?

Et vaadi paljon, jos ei tarvitse olla fiksu tai hauska tai hyvissä töissä. Hm, jos ulkonäkö on puolet kriteereistä, ehkäpä siinä syy?

ei tartte olla fiksu, hauska tai hyvissä töissä kun en ole itsekään. Voitaisi kertoa toisillemme huonoja vitsejä ja ihailla itseämme peilistä.

Vierailija
16/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen olisi nätti ja mukava?

Ei ole kovin suuret vaatimukset. Yleensä vaatimuksiin kuuluu näiden lisäksi se, että pitää olla rikas uraohjus.

Monet miehet pitää ulkonäöstään huolta kuntoilemalla ja treenaamalla lihaksiaan. Vaatteisiin ja pukeutumiseen täytyy panostaa myös. En tiedä sitte millainen miehen ulkonäön pitäisi olla, että se naista miellyttäisi. Pitäisikö olla poikamainen vai näyttää vähän vanhemmalta ja miehekkäämmältä.

Vierailija
17/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä, kumppanuutta ja arjen jakamista. Kaipa sitä ilmankin pystyy elämään, mutta mieluummin kuitenkin parisuhteessa.

Kriteerejä kyllä on, mutta joistakin olen tietenkin valmis myös joustamaan. Haluan miehen, jolla on hyvä huumorintaju, elämän arvot samoilla linjoilla kanssani, taloudellisesti toimeentuleva, itsenäinen, luotettava ja ulkoisesti (minua) puoleensa vetävä.

Olen tavannut monia hyviä miehiä, mutta kaiken tuon mainitsemani lisäksi tarvitaan sitä "jotain", eli kemiaa.

N30

Vierailija
18/18 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla kiinnostunut 33v naisesta jos, se olis nätti ja mukava. Eikä sen tartte niin nättikään olla, riittä että on järkevä tavallinen ihminen. Eri asia sitten olisinko liian poikamainen 33v naiselle, kun näytän muutenkin ikäistäni nuoremmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä