Hoitaisitko kesälomallasi kaverisi taaperoa pari pv?
Kommentit (24)
kuukauden kesäloma, kyllä siitä pari päivää joutaisin hoitamaan.
Ja millaisen kaverin ja mikäikäistä lasta vs. omat lapset? Näitä pohtisin.
ihan mielelläni jopa tuossa tilanteessa.
Jos olis vaikka 3 tai enemmän ihan pientä omaa ja kaverilta tulis 3 vastaavaa niin en ehkä uskaltaisi ottaa vastuuta koko kööristä.
Mutta ap:n ja omassakin tilanteessa (2. ja 3. luokkalainen sekä esikouluikäinen) menisi kaksi taaperoa siinä ihan hienosti.
Välillä ystäviä auttaa ihan mielellään, taaperot on hauskoja.
Työskentelen lastenhoitajana ja lomalla vältän pikkulapsia.
Hyvän ystävän lapsia kyllä hoitaisin ja olen hoitanutkin. En kuitenkaan minkään hyvänpäiväntutun.
Tiedän että hyvä ystäväni voisi myös tarvittaessa hoitaa meidän lapsiamme.
Kai kaverisikin tekee joskus sulle palveluksia?
Kyllä tässä joukossa menee milloin vaan yksi lisätaapero. Mun mielestä kavereita pitää auttaa, jos vaan voi (ja toivon myös itse saavani apua tarvittaessa).
Jos miehellä olisi loma silloin. Mulla on ihan riittävästi tekemistä vauvassa ja omassa taaperossa.
Mutta jos mies olisi kotona myös, silloin totta kai.
periaatteessa, mutta en just nyt kun olen viimeisilläni raskaana. Omankin taaperon perässä on vaikea pysyä. Muuten toki.
ja tärkeä niin hoitaisin.
Esimerkiksi siskoni lasta olen hoitanutkin ja hän vastaavasti välillä minun lastani.
Kattosin toki itse perään ja itse maksaisin pienen ylimääräiset taskurahan. Tällaisia tilaisuuksia oppia vastuuta on nykyään liian vähän. Samalla hyvää perhevalistusta:)
Mitäs ap itse olet miettinyt asian suhteen?
omissa, vauvassa ja taaperossa. Mutta jos omat olisivat hieman isompia = helppohoitoisempia, niin miksei.
Ja millaisen kaverin ja mikäikäistä lasta vs. omat lapset? Näitä pohtisin.