Mikähän juttu tää on Huutiksessa?
Yhtä tuotetta oli huutanut jo 1 ostaja, sitten huusin minä ja tuo eka huutaja sai lopulta tuotteen. No, panin haun uudestaan niin sama tuote on samalla myyjällä taas myynnissä, on laittanut sen myyntiin samalla minuutilla kuin tuo edellinen huuto loppui.
Onko myyjällä joku salainen hintavaraus vai mikähän tässä voi olla homman nimi? Alkuperäisessä ilmoituksessa tuotetta ei ollut kuin 1 kpl.
Uskaltaako tuota tokaa tuotetta huutaa nyt ollenkaan? Myyjän pistearvo yli 200.
Kommentit (26)
Katsoppa mitä kaikkea se voittanut myy, onko esim. taustalla olevat lattialaatat samanlaiset ja laita sitten epäilysi huutiksen ylläpidolle. Saavat molemmat sämpylän voittaja ja myyjä.
Itse en periaatteestakaan huutaisi enää tuollaiselta myyjältä ärsyttävän vilungin vuoksi.
Tietenkin voit laittaa kohteeseen kysymyksen, että onks näit monta sulla, kun juuri sulkeutui yks samanlainen. Katso, mitä keksii selitykseksi.
Minulla yleensä vain yksi kerrallaan myynnissä. Sellaiset tuotteet mistä tiedän ettei montaa ostajaehdokasta laitan osta heti -vaihtoehdon. En usko kukaan teistä myymiäni kohteita huudellut koska ette ns kohderyhmää... ;)
Katsoppa mitä kaikkea se voittanut myy, onko esim. taustalla olevat lattialaatat samanlaiset ja laita sitten epäilysi huutiksen ylläpidolle. Saavat molemmat sämpylän voittaja ja myyjä.
Itse en periaatteestakaan huutaisi enää tuollaiselta myyjältä ärsyttävän vilungin vuoksi.
Tietenkin voit laittaa kohteeseen kysymyksen, että onks näit monta sulla, kun juuri sulkeutui yks samanlainen. Katso, mitä keksii selitykseksi.
etten jaksa jäädä vahtimaan sentään ;) Tekisi mieli kysyä mutta sitten hölmöä itse huutaa sitä tuotetta ja yrittää olla ystävällisissä väleissä negapalautteen pelossa. Ap
nyt huomasin että SAMA myyjä oli myynyt SAMAN tuotteen myös toukokuun alussa. Kyse on kirjasta, mutta ihanko totta jollakulla on jemmassa useampia kappaleita samaa teosta?
nyt huomasin että SAMA myyjä oli myynyt SAMAN tuotteen myös toukokuun alussa. Kyse on kirjasta, mutta ihanko totta jollakulla on jemmassa useampia kappaleita samaa teosta?
moniakin kirjoja 3-4 kpl. Ei ehkä pidä innostua "ostan, kun halvalla saan" -jutuista.
nostamaan hintaansa melkein kaksinkertaiseksi ;) (Toivottavasti ei nyt osu omaan nilkkaan!) Pienistä summista kyse, mutta kuitenkin... Ap