Mikähän juttu tää on Huutiksessa?
Yhtä tuotetta oli huutanut jo 1 ostaja, sitten huusin minä ja tuo eka huutaja sai lopulta tuotteen. No, panin haun uudestaan niin sama tuote on samalla myyjällä taas myynnissä, on laittanut sen myyntiin samalla minuutilla kuin tuo edellinen huuto loppui.
Onko myyjällä joku salainen hintavaraus vai mikähän tässä voi olla homman nimi? Alkuperäisessä ilmoituksessa tuotetta ei ollut kuin 1 kpl.
Uskaltaako tuota tokaa tuotetta huutaa nyt ollenkaan? Myyjän pistearvo yli 200.
Kommentit (26)
Tai jos myyjä on halunnut paremman hinnan tuotteesta ja huutanut esim. kaverin tunnuksilla korkeemmaksi hintaa?
Tai jos myyjä on halunnut paremman hinnan tuotteesta ja huutanut esim. kaverin tunnuksilla korkeemmaksi hintaa?
Ei kai kohdetta laiteta myyntiin samana päivänä jos on lunastamaton huuto. Kyllä siinä yleensä ainakin viikko odotellaan.
Myyjällä on kaksi tunnusta ja korottaa itse sitä hintaa ja toivoo, että sinä teet viimeisen huudon. En huutaisi tollaiselta enää ollenkaan ja ilmoittaisin ylläpidolle.
Laita linkki kohteeseen niin selvitetään asia, että onko ollut myyjän oma toinen tunnus.
Kokeile korottaa taas pykälällä, käykö samoin että ilmestyy joku toinen huutaja korottamaan. Ei tulisi tappiota, olithan jo edellisellä kerralla valmis maksamaan samasta tuotteesta saman hinnan.
Ei kai kohdetta laiteta myyntiin samana päivänä jos on lunastamaton huuto. Kyllä siinä yleensä ainakin viikko odotellaan.
Myyjällä on kaksi tunnusta ja korottaa itse sitä hintaa ja toivoo, että sinä teet viimeisen huudon. En huutaisi tollaiselta enää ollenkaan ja ilmoittaisin ylläpidolle.
Laita linkki kohteeseen niin selvitetään asia, että onko ollut myyjän oma toinen tunnus.
Kun 1 huuto oli tullut jo ja sitten huusin minä, taas eka huutaja, mun automaatti ja eka huutaja. Ekalla huutajalla ei ole ollut kauppoja kuukausiin palautteista päätellen joten epäilen että tuosta myyjästä kyse, jolla siis on montasataa positiivista palautetta. Ap sattui itse linjoille ;)
Kokeile korottaa taas pykälällä, käykö samoin että ilmestyy joku toinen huutaja korottamaan. Ei tulisi tappiota, olithan jo edellisellä kerralla valmis maksamaan samasta tuotteesta saman hinnan.
eli mulla sama tilanne kuin viime kaupan ekalla huutajalla ennen kuin itse tulin väliin korottelemaan. Katotaan nyt huutaako joku enemmän. Laitoin automaatin samaan kuin viimeksikin. Ap
ei eka huutaja lunastanutkaan? itsellä näin käynyt ja sitten uudelleen myyntiin. Voisiko olla noin yksinkertaista.
Ap
Minua on huijattu myös!!!!!!!!!! Huusin pojalleni kiekkokortteja ja käynyt aivan samoin!!!!!!!!!!!!
Kun kauppa oli loppunut niin myyjä seuraavana päivänä löi saman pelurin samanlaisen kortin kehiin.
Tuskin se huutaja palautetta antaa ennen kuin saa tuotteen.
Aika monella on kaupan monta samanlaista esinettä eli kun yksi ostetaan, on turha vaihtaa ilmoitusta, vaikka kaupat olisi tehty.
Tuskin se huutaja palautetta antaa ennen kuin saa tuotteen.
Aika monella on kaupan monta samanlaista esinettä eli kun yksi ostetaan, on turha vaihtaa ilmoitusta, vaikka kaupat olisi tehty.
Mut meinasin että jos se huutaja olisi perunut kaupat ja myyjä pannut tuotteen uudestaan myyntiin, olisi kai se myyjä samalla vaivalla iskenyt negan sille huutajalle? Luulen kans että kyse on useammasta kappaleesta. Ap
Myyjä huutaa siksi omaa kohdettaa eri tunnuksella, että saisi hinnan korkeammaksi. Ja jos palautetta laitettaisiin kaikista peruuntuneista/huijauskohteista niin siinähän jäisi heti kiinni.
Katso myyjän sulkeutuneet kohteet, joissa huutajia, mutta tuote heti uudelleen myynnissä. Katso, onko muissakin kohteissa samalla tavalla kuin sun huutamassa kohteessa. Eli kohdetta on korotettu ja jos viimeinen huutaja on sama kuin sun huutamassa kohteessa ja tullut uudelleen myyntiin niin kyseessä on huijaus.
Tai sitten laita linkki ja mä voin tarkistaa parillakin eri tapaa, että onko kyseessä huijaus.
Myyjä huutaa siksi omaa kohdettaa eri tunnuksella, että saisi hinnan korkeammaksi. Ja jos palautetta laitettaisiin kaikista peruuntuneista/huijauskohteista niin siinähän jäisi heti kiinni.
Katso myyjän sulkeutuneet kohteet, joissa huutajia, mutta tuote heti uudelleen myynnissä. Katso, onko muissakin kohteissa samalla tavalla kuin sun huutamassa kohteessa. Eli kohdetta on korotettu ja jos viimeinen huutaja on sama kuin sun huutamassa kohteessa ja tullut uudelleen myyntiin niin kyseessä on huijaus.
Tai sitten laita linkki ja mä voin tarkistaa parillakin eri tapaa, että onko kyseessä huijaus.
kyse on 5 euron arvoisesta tuotteesta joten aika viitseliäs saa olla että viitsii omiaan korotella ja vahtia, myyjällä kun on posit. palautetta yli 200 kaupasta ja tällä hetkellä myynnissä tuhat nimikettä.
Suljettuja en edes vilkaise saati rupea penkomaan ;)
Ap
Olen jo kyllästynyt huutoon ja ebayhin. Löysin tällaisen uuden mestan http://bit.ly/netti-huuto mikä on tosi hyvää vaihtelua.
Oikeasta ylänurkasta pystyy valitsemaan Suomen sen jenkkilipun alta kieleksi.
aiheuttaa aina kostonegan heilahtamisen. Vaikeuttaa omaa myymistä jatkossa ja sen takia olen lopettanut negojen annon.
esim mulla on yli 10 Aalto-maljakkoa, Mariskooleja, kivi-tuikkuja jne jne.
Olen pikkuhiljaa alkanut tekemään kaappeihin tilaa, rahapulakin vaivaa kotiäitinä ja myyn näitä ns 1 kerralla. Talvella mulla oli Mariskooli myynnissä varmaan 4 kk, sitten 1 meni kaupaksi ja laitoin toisen kaapista myyntiin ja niitä on kaapissa vielä 15 kpl, eli sama tulee toistumaan vielä monta kertaa.
En jotenkin halua laittaa kaikkia kerralla myyntiin, mielummin ns hallitsen varastoani.
En usko. Luulen että myyjällä on vain monta identtistä tuotetta myynnissä ja laittaa niitä huudettavaksi yksitellen eikä kaikkia kerralla.
Sehän on ihan liiketoiminnan perus-logiikkaa: suppeampi tarjonta lisää kysyntää ja luo samalla kuvitelmaa "harvinaisesta" tuotteesta.
Halutuissa tuotteissa saa paremman hinnan jos ei pistä kaikkia kerralla myyntiin. Syntyy kilpalaulantaa.
ei eka huutaja lunastanutkaan? itsellä näin käynyt ja sitten uudelleen myyntiin. Voisiko olla noin yksinkertaista.