Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV-lupien tarkastukset poistuvat!!!

Vierailija
21.06.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kukaan ei tarkista, että oletko maksanut. Hassu juttu, jota kiva seurata.

Vierailija
2/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajankohta vaan ei ole vielä tiedossa. Se on toki ollut varmaa jo aiemminkin että tarkastukset poistuvat, koska nykyinen tv-maksujärjestelmä on tullut tiensä päähän.

Eiköhän se budjettirahoitukseen heilahda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erityisesti se ns. tarkastusjärjestelmä; joku hyypiö vaan soittaa syyshämärissä illalla ovikelloa ja tunkee jalkaa oven rakoon ja tahtoo nähdä tv-luvan.....

Vierailija
4/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut tv-lupaa yli 20 vuotta. Voinko nyt irtisanoa sen, vai mitä seuraamuksia siitä sitten tulee? (Tietenkään emme luovu telkkarista.)

Vierailija
5/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastajalla ei ole kotiestsintälupaa ja sitä ei saa tv-luvan tarkastusta varten! Älytön systeemi se on ollut.

T.lupansa ihan vapaaehtoisesti maksanut

Vierailija
6/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt kukaan tarkastusten pelossa maksanut, nehän oli muutenkin helposti hoidettavissa sanomalla "ei ole telkkaria" ja vetämällä ovi kiinni. Sehän maksetaan sen takia, että se kuuluu sääntöön, ainakin toistaiseksi.

Vierailija
7/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut tv-lupaa yli 20 vuotta. Voinko nyt irtisanoa sen, vai mitä seuraamuksia siitä sitten tulee? (Tietenkään emme luovu telkkarista.)

Aletaan periä verojen yhteydessä. Mikä on aivan oikein.

Vierailija
8/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääntöjen mukaan, ihan prikulleen.

Ja huomannut että se ei ole estänyt mua joutumasta hankaluuksiin, kun törmää väärän tyyppisiin ihmisiin, niin ongelmia tulee silti.

Olen nyt ihan katkera ja kyllästynyt noudattamaan mitään sääntöjä ja olemaan hyvä ja kiltti ihminen. Voisin aloittaa kapinani maailmaa vastaan vaikka tästä, että irtisanon sen tv-luvan.

Meillä kyllä näkyy etuoven vieressä olevasta ikkunasta sisään että on tv. Saako sakkoja vai mitä jos sanon sen luvan irti? Vai eikö sitä todella enää "tartte" maksaa?

5

Vierailija
9/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääntöjen mukaan, ihan prikulleen. Ja huomannut että se ei ole estänyt mua joutumasta hankaluuksiin, kun törmää väärän tyyppisiin ihmisiin, niin ongelmia tulee silti. Olen nyt ihan katkera ja kyllästynyt noudattamaan mitään sääntöjä ja olemaan hyvä ja kiltti ihminen. Voisin aloittaa kapinani maailmaa vastaan vaikka tästä, että irtisanon sen tv-luvan. Meillä kyllä näkyy etuoven vieressä olevasta ikkunasta sisään että on tv. Saako sakkoja vai mitä jos sanon sen luvan irti? Vai eikö sitä todella enää "tartte" maksaa? 5

Maksut pitää maksaa ja pahimmassa tapauksessa tv takavarikoidaan, jos jää kiinni, eikä keksi uskottavaa selitystä tyyliin, eilen vasta tv-hankittu, en o ehtiny lupaa hankkia.

Vierailija
10/10 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksut pitää maksaa ja pahimmassa tapauksessa tv takavarikoidaan, jos jää kiinni, eikä keksi uskottavaa selitystä tyyliin, eilen vasta tv-hankittu, en o ehtiny lupaa hankkia.

Ei takavarikoida enää, vanhaa tietoa. Sanktio on nykyisin:

Mitä seuraa, jos televisioilmoituksen jättää tekemättä?

Tuolloin joutuu maksamaan tarkastusmaksun 100 euroa sekä televisiomaksun takautuvasti kaksinkertaisena siltä ajalta, jona televisiota on käytetty ilman ilmoitusta, kuitenkin vähintään 60 euroa. Takautuvaa kaksinkertaista maksua voidaan periä enintään yhden vuoden ajalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän