Miksi pikkupojat puetaan homoiksi?
Mulla itsellä ei ole poikaa, enkä siten seuraa poikien vaatemuotia, mutta en voi olla ihmettelemättä sitä että pikkupojat näyttävät ihan pikkuhomoilta. Menneen kevään ja tän kesän joku hittimuoti ilmeisesti?
Kommentit (26)
edelleenkään en minäkään ymmärrä miten jotkut takertuvat nyt tuohon vaaleanpunaiseen, kun ap ei sellaista ole maininnut, eihän se viittaa mitenkään homoihin, edes räikeän stereotyyppisesti ajateltuna. Lähinnä vaalenpunaisesta tulee mieleen varakkaampi, akateeminen, ehkä purjehdusta harrastava, rento, mahdollisesti jopa suomenruotsalainen, ruskettunut, nuori, terve mies. Jos siis näihin stereotypioihin mennään. :)
jotka pakottaa viattomat poikansa pitämään enkelikiharoita pitäisi laittaa vankilaan. Söpöys on huono tekosyy aiheuttaa elinikäisiä traumoja poika paralle.
Meillä on kaksivuotias kikkarapää ja ajattelin leikkautta kiharat lyhyeksi, kun lapsi itse pyytää.
Mun ystäväni, joka on homo pukeutuu mielestäni tavllisesti.
Käy töissä jossa pitää olla kauluspaita, ei eroa toimistovaatteissaan muista.
Vapaa-ajallaan pukeutuu kuten muutkin kolmekymppiset helsinkiläiset. Ei vaaleanpunaiseen paitaan edes.
Vaatetuksen perusteella en tietäisi homoksi, enkä kyllä puhetyylistäkään.
Mielenkiinnolla odotan ap:n luonnehdintaa homon pukeutumisesta, varsinkin lapsen osalta.
Onkohan mun pikkupoika ap:n kuvailema?
7-vuotiaallani on vaaleanpunainen kauluspaita, ja ai karmeus, myös vaaleanpunainen pikeepaita. Jos nämä tekevät pojastani homon, niin tehkööt sitten vaan. Joku eskarikaveri oli kuulemma naureskellut poikani pinkille pikeepaidalle, mutta vastasin hänelle vain, että naurajan kotona taitaa asua harvinaisen ahdasmielistä ja yksinkertaista porukkaa. Poikani on edelleen käyttänyt pinkkejä paitojaan.
Mun mielestäni ap ei vielä ole mitenkään maininnut, miten pikkuhomot pukeutuu. MInua se kiinnostaisi kovasti.
Sen sijaan ainakin viidessä aloituksessa mainittiin vaaleanpunainen. Se jos mikä kertoo näiden vastaajien olevan vähintään samalla tasolla kuin ap