Miksi pikkupojat puetaan homoiksi?
Mulla itsellä ei ole poikaa, enkä siten seuraa poikien vaatemuotia, mutta en voi olla ihmettelemättä sitä että pikkupojat näyttävät ihan pikkuhomoilta. Menneen kevään ja tän kesän joku hittimuoti ilmeisesti?
Kommentit (26)
jotka pakottaa viattomat poikansa pitämään enkelikiharoita pitäisi laittaa vankilaan. Söpöys on huono tekosyy aiheuttaa elinikäisiä traumoja poika paralle.
Jos lapsella nyt sattuu olemaan kiharat hiukset, niin ei sille oikein mitään voi. Vai kaljuksiko pitää vetästä?
Tsiisus.
Kerrotko vielä, mikä se trauma on, mikä kiharoista hiuksista aiheutuu?
Voitko tarkentaa miltä ne pikkuhomoilta näyttäneet ovat näyttäneet? Paita, shortsit ja lippis? Vaaleanpunainen paita, shortsit ja lippis? Ei paitaa, shortsit ja nahkalippis?
Mulla itselläni 2 poikaa, eikä kumpaakaan kyllä pueta homon näköisiks? Tarkotat varmaan jotain vaaleanpunaista? En kyllä oon muutenkaan törmännyt yhteenkään "homon" näköiseen pikkupoikaan ainakaan täällä helsingissä.
miltä tuollainen pikkuhomo näyttää? En nyt itse vaan tiedä...
Itse en ainakaan halua pukea poikaani mustaan, tumman siniseen, pääkalloihin, monster juttuihin.
kerrotko ap vielä miltä homot näyttää?
kaikki pikkupojat näyttää sinusta homoilta? onkohan vika pojissa vai sinussa?
miten sellainen poika on puettu kerta näyttää homolta :D
kai, että kun se on lahjaksi saatu ja merkkituote, niin joskus sitä annan käyttää. Tai jos ette ymmärrä, niin kyllä homokammoisuus on ylittänyt älykkyysosamääränne. Ystävällisesti teidän tuttu mammakaverinne
[ia en voi olla ihmettelemättä sitä että pikkupojat näyttävät ihan pikkuhomoilta.
[/quote]
kyllä yhdistä vaalenpunaista mitenkään homoihin mutta päinvastoin ajateltuna, ne jotka kammoavat kaikkea "homoa", varmasti välttelevät myös vaaleanpunaista, jostain syystä. Kiinnostaa kyllä ap:n käsitys miten homot pukeutuvat.
kai, että kun se on lahjaksi saatu ja merkkituote, niin joskus sitä annan käyttää. Tai jos ette ymmärrä, niin kyllä homokammoisuus on ylittänyt älykkyysosamääränne. Ystävällisesti teidän tuttu mammakaverinne
Kun vaan joskus annat käyttää.
12-vuotias poikani tykkää punaisesta väristä ja omistaa useita tummanpunaisia paitoja. Myös oransseja ja vihreitä paitoja löytyy, toki mustia ja ruskeitakin. Hupaareita on harmaasta violettiin. Ai niin, ja onhan hänellä vielä pitkät hiuksetkin..APUA!!
alkoi kiinnostamaan tuo homoksi pukeminen. omalle ostan vaatteet poikien osastolta, väreinä ihan kaikki.
Mitkä niistä vaatteista tekee pojasta homon?
päiväkodin kevätjuhlissa tarkkailin kuinka tytöt puetaan persoonallisesti ja pojat ovat kaikki samasta puusta veistettyjä. Junttivaatteita..omalle pojalle en kyllä pistäisi.
Mielusti niitä homovaatteita!
Ei taida ap.lla olla kaikki muumit laaksossa...
Jos mun pitäis valita pikkupojan asu vaikkapa näistä : pääkallo/örkkikuosit, cars, liekit tms ja vaihtoehtoina olis kaunis vaaleanpunainen pikeepaita, niin todellakin valitsen pojalleni sen vaaleanpunaisen. inhoan mustaa ja harmaata, kun on niin paljon iloisempiakin värejä olemassa! Ja olen huomannut että monet pojatkin valitsevat mieluummin kirkkaita kuin tummia ja murrettuja sävyjä.
Suosii pojillaan? Sellainen "poikaystävä, jota minulla ei koskaan ollut" -style?
Ei sitten viitsinyt edes vastata millaisia ovat "homojen" vaatteet :D
Entä miksi homo on jotenkin huonompi kuin hetero?
Mä epäilen, että tää aloitus on tehty jossain aineissa ennen sammumista.