Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pikkupojat puetaan homoiksi?

Vierailija
13.06.2011 |

Mulla itsellä ei ole poikaa, enkä siten seuraa poikien vaatemuotia, mutta en voi olla ihmettelemättä sitä että pikkupojat näyttävät ihan pikkuhomoilta. Menneen kevään ja tän kesän joku hittimuoti ilmeisesti?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten viitsinyt edes vastata millaisia ovat "homojen" vaatteet :D

Entä miksi homo on jotenkin huonompi kuin hetero?

Mä epäilen, että tää aloitus on tehty jossain aineissa ennen sammumista.

Vierailija
2/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pakottaa viattomat poikansa pitämään enkelikiharoita pitäisi laittaa vankilaan. Söpöys on huono tekosyy aiheuttaa elinikäisiä traumoja poika paralle.

Jos lapsella nyt sattuu olemaan kiharat hiukset, niin ei sille oikein mitään voi. Vai kaljuksiko pitää vetästä?

Tsiisus.

Kerrotko vielä, mikä se trauma on, mikä kiharoista hiuksista aiheutuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se miten voi provosoida.

Vierailija
4/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko tarkentaa miltä ne pikkuhomoilta näyttäneet ovat näyttäneet? Paita, shortsit ja lippis? Vaaleanpunainen paita, shortsit ja lippis? Ei paitaa, shortsit ja nahkalippis?

Vierailija
5/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni 2 poikaa, eikä kumpaakaan kyllä pueta homon näköisiks? Tarkotat varmaan jotain vaaleanpunaista? En kyllä oon muutenkaan törmännyt yhteenkään "homon" näköiseen pikkupoikaan ainakaan täällä helsingissä.

Vierailija
6/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tuollainen pikkuhomo näyttää? En nyt itse vaan tiedä...

Vierailija
7/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan halua pukea poikaani mustaan, tumman siniseen, pääkalloihin, monster juttuihin.

Vierailija
8/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko ap vielä miltä homot näyttää?

Vierailija
9/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pikkupojat näyttää sinusta homoilta? onkohan vika pojissa vai sinussa?

Vierailija
10/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sellainen poika on puettu kerta näyttää homolta :D

Vierailija
11/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai, että kun se on lahjaksi saatu ja merkkituote, niin joskus sitä annan käyttää. Tai jos ette ymmärrä, niin kyllä homokammoisuus on ylittänyt älykkyysosamääränne. Ystävällisesti teidän tuttu mammakaverinne

Vierailija
12/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ia en voi olla ihmettelemättä sitä että pikkupojat näyttävät ihan pikkuhomoilta.

[/quote]

Vierailija
13/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä yhdistä vaalenpunaista mitenkään homoihin mutta päinvastoin ajateltuna, ne jotka kammoavat kaikkea "homoa", varmasti välttelevät myös vaaleanpunaista, jostain syystä. Kiinnostaa kyllä ap:n käsitys miten homot pukeutuvat.

Vierailija
14/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai, että kun se on lahjaksi saatu ja merkkituote, niin joskus sitä annan käyttää. Tai jos ette ymmärrä, niin kyllä homokammoisuus on ylittänyt älykkyysosamääränne. Ystävällisesti teidän tuttu mammakaverinne

Kun vaan joskus annat käyttää.

Vierailija
15/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

småfolk, m&i ym retrokuvioita??

Vierailija
16/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotias poikani tykkää punaisesta väristä ja omistaa useita tummanpunaisia paitoja. Myös oransseja ja vihreitä paitoja löytyy, toki mustia ja ruskeitakin. Hupaareita on harmaasta violettiin. Ai niin, ja onhan hänellä vielä pitkät hiuksetkin..APUA!!

Vierailija
17/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi kiinnostamaan tuo homoksi pukeminen. omalle ostan vaatteet poikien osastolta, väreinä ihan kaikki.

Mitkä niistä vaatteista tekee pojasta homon?

Vierailija
18/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin kevätjuhlissa tarkkailin kuinka tytöt puetaan persoonallisesti ja pojat ovat kaikki samasta puusta veistettyjä. Junttivaatteita..omalle pojalle en kyllä pistäisi.

Mielusti niitä homovaatteita!

Vierailija
19/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ap.lla olla kaikki muumit laaksossa...

Jos mun pitäis valita pikkupojan asu vaikkapa näistä : pääkallo/örkkikuosit, cars, liekit tms ja vaihtoehtoina olis kaunis vaaleanpunainen pikeepaita, niin todellakin valitsen pojalleni sen vaaleanpunaisen. inhoan mustaa ja harmaata, kun on niin paljon iloisempiakin värejä olemassa! Ja olen huomannut että monet pojatkin valitsevat mieluummin kirkkaita kuin tummia ja murrettuja sävyjä.

Vierailija
20/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosii pojillaan? Sellainen "poikaystävä, jota minulla ei koskaan ollut" -style?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi