Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten joku ei voi olla tykkäämättä puurosta??

Vierailija
13.06.2011 |

suklaan ja ruisleivän ohella puuro on mun mielestä ihan älyttömän hyvää! en tajua miten niin monet sanovat että ei mene alas. puuro pitää kuitenkin valmistaa oikein, eli keitetään kevytmaitoon, sekaan kunnon nokare voita tai margariinia, lopuksi suolaa aika reippaasti että kaikki maut korostuvat. sitten syödään se mustikka- tai ruusunmarjakiisselin kanssa. myös vadelma yms käy. siis niiiiiin hyvää että syön joka aamu!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää mistään puurosta.

Vierailija
2/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tykkäämättä. Sen sijaan tykkään kakista puuroista erittäin paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syödään aina veteen keitettyä puuroa (maitoon keitetty on musta ällöttävää), enkä laita siihen ikinä mitään makeaa tai marjoja, vaan suolaa ja voita.

Vierailija
4/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitettyä räkää. Jos siis puhut kaurapuurosta.

Söisin mielellään mannapuuroa tai riisipuuroa, mutta ne tarttuvat niin tiukkaan kattilanpohjaan että olen kieltänyt moisten valmistuksen taloudessammme kaikilta.

Vierailija
5/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän täällä näköjään tykätä esim.palapaistikastikkeesta,mikä on taasen minun suurinta herkkuani.

Vierailija
6/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän täällä näköjään tykätä esim.palapaistikastikkeesta,mikä on taasen minun suurinta herkkuani.

Sä et suinkaan ole ainoa yksilö.

Vierailija
7/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis puhut kaurapuurosta. Söisin mielellään mannapuuroa tai riisipuuroa, mutta ne tarttuvat niin tiukkaan kattilanpohjaan että olen kieltänyt moisten valmistuksen taloudessammme kaikilta.

Teet täysmaitoon ja _sekoittelet_ , varsinkin mannapuuro valmistuu niin nopeasti että sitä jaksaa sekoitella koko kypsymisajan.

Vierailija
8/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kurkkuun! näin käy kun yrittää kirjoittaa,kun lapset pälättää!

Vierailija
9/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vielä vähän lisää suomea, jotta osaat ilmaista asiasi oikein ja selkeästi

Vierailija
10/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä tykkään siitä eniten niin, että heitetään joukkoon raejuustoa; ne sulavat ihanaksia pehmeänsitkeiksi knölleiksi. :)

Vierailija
11/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelepa ap vielä vähän lisää suomea, jotta osaat ilmaista asiasi oikein ja selkeästi

Ehkä sä ootkin se, jonka pitää opiskella lisää?

Vierailija
13/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitinkö niin?

kun sanotaan, että "täällä" ei tykätä siitä ja tästä, vaikka tällä palstalla käy aika suuri määrä erilaisia ihmisiä, joiden ruokamakukin on laidasta laitaan (mm. toiset tykkäävät palapaistista ja toiset eivät).

Vierailija
14/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maitopuuroja voi ilman puurokattilaa keittääkään.

Vierailija
15/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ei tykkää puurosta?

Miten joku voi olla tykkäämättä puurosta?

Miten joku tykkää puurosta?

Miten joku ei voi olla tykkäämättä puurosta?

Ap tykkää puurosta, ja ilmeisesti haluaa ihmetellä niitä jotka eivät tykkää. Silloin otsikko ei sovi.

Vierailija
16/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siis tykätä vai ei?

Vierailija
17/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloituksesta ei saa selvää. Pitääkö siis tykätä vai ei?

Kun lukee sekä otsikon että viestin, tajuaa, että viestiin on tullut virhe. Ehkä ap on aikonut käyttää ensin toista rakennetta, mutta päätynytkin toiseen.

Yleensähän normaalijärkinen ihminen ymmärtää kontekstin perusteella, että tuossa on ajatus- tai kirjoitusvirhe, mutta joillekin tällaiset kömmähdykset ovat tietenkin aivan ylitsepääsemättömiä.

Vierailija
18/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sitä pääse tarkistamaan, kun osa tekstistä kirjoittaessa häviää tuonne ruudun alle. Aina ei muista, miten tän juttunsa aloitti?

Vierailija
19/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, syökää lisää hiilareita!

Vierailija
20/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku voi olla tykkäämättä puurosta..ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä