Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten joku ei voi olla tykkäämättä puurosta??

Vierailija
13.06.2011 |

suklaan ja ruisleivän ohella puuro on mun mielestä ihan älyttömän hyvää! en tajua miten niin monet sanovat että ei mene alas. puuro pitää kuitenkin valmistaa oikein, eli keitetään kevytmaitoon, sekaan kunnon nokare voita tai margariinia, lopuksi suolaa aika reippaasti että kaikki maut korostuvat. sitten syödään se mustikka- tai ruusunmarjakiisselin kanssa. myös vadelma yms käy. siis niiiiiin hyvää että syön joka aamu!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaikki pitää vääntää rautalangasta.

Hiilareita kyllä, puuroa, kiitos ei.

Vierailija
22/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain typerykset ymmärtää toisiaan,

niin, että typerykset tarttuvat yksityiskohtiin. Kun lukee ap:n viestin otsikon ja sitten varsinaisen viestin, ymmärtää kyllä varsin hyvin, että otsikkoon on tullut virhe. Typerys ei yksinkertaisesti osaa yhdistää asioita toisiinsa tarpeeksi nopeasti - tai ollenkaan - ja jää jankkaamaan otsikon epäloogisuuteen. Normaalijärkinen ihminen ymmärtää kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruis- ja ohrapuuro menevät, jos ei kertakaikkiaan mitään muuta ole. Manna- ja riisipuuro on taas hyvää, mutta ei missään määrin terveellistä, joten niitäkään ei voi koko ajan olla tekemässä.

Mieluummin syön kaurahiutaleet ihan sellaisinaan maidon ja marjojen kanssa kuin puuroksi keitettynä.

Vierailija
24/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulun niihin jotka eivät voi olla tykkäämättä puuroista, eli tykkään ja olen aina tykännyt...tuo ap:n lause oli hieman nurinkurin!

kaurapuurokin on hyvää kun sen maustaa suolalla, ei keitä liisteriksi ja syön sen voisilmän kera ja sokeria vielä päälle! sairaalan kauravelli on muutes kans tosi hyvää, ne keittävät sitä varmaan pitkään, joten on tosi pehmeää.

Vierailija
25/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtenyt, mutta en ajatellut silti virheeksi. Olin lähes varma, että tuo ilmaisu on vaan liian hankala käytettäväksi. Niin paljon täällä näkee hassuja "virheitä" koko ajan.

Mun suosikkini on se, että on+lienee kijoitetaan jatkuvasti peräkkäin.

Mutta puuro on hyvää ja teen sitä aivan liian harvoin.

Vierailija
26/28 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhosin niitä limaisia pohjaanpalaneita liistereitä koko lapsuuteni, ja en myöskään kiduta lapsiani moisilla. Meillä ei todellakaan syödä puuroa.

Vierailija
27/28 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä väsyneillä aivoillani tosissaan tajunnut, kumpaa otsikko nyt sitten tarkoittaa.

Vierailija
28/28 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi vittu joku maito

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän