Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne ihmeen mökeille kaikki menevät aina kesälomallaan?

Vierailija
13.06.2011 |

Kun törmää tuttuihin, niin kaikki ovat aina menossa "mökille" tai "maalle". Vaikea uskoa, että jokaisella asuntovelkaisella lapsiperheellä olisi oma mökki tai maatila. Kun sanot meneväsi mökille, tarkoitatko kuitenkin että menet jonnekin sukulaisten kesäpaikkaan vieraaksi? Miten siellä kehtaa olla koko loman?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille on vielä omat avaimetkin sinne.

Vierailija
62/67 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaa mökkiä, eikä tule. Ei kiinnosta mökkeily.

Lähipiirissäni yhdellä perheellä on oma mökki. Ja heiltä usein kuulee, kuinka sinne on aina joku tunkemassa. Heillä ei siis juuri lainkaan omaa rauhaa.

Siksi kai laittoivat mökkinsä myyntiin.Ja nämä siellä lusmuavat maksutta eivät riemunneet tiedosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on tyhjillään, tai siis vain lomakäytössä. Minun perheeni, sisarusteni perheet ja vanhempani ollaan siellä yksin tai yhdessä.

Vierailija
64/67 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungissa. Vamhempieni mökillä käymme ympäri vuoden n. joka neljäs viikonloppu. Kesällä sitten vietämme siellä pitempiäkin aikoja. Lisäksi matkustelemme ympäri Suomea ja kerran kaksi vuodessa ulkomailla. Meille tämä sopii.

Itse en taas ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat nyhvöttää Hesarinsa kanssa Stadissa ympäri vuoden peläten niitä hyttysiä.

Vierailija
65/67 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä inhota ne anopin ja appiukon ikivanhat reikäiset ja pesemättömät peitot, lakanat, huonekalut?

kaikki on vanhaa ja haisevaa.

Vierailija
66/67 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidä suvussa ei saa kutsuja mökeille, vaikka niitä muutama on miehen puolella ja isälläni myös.

Mutta kun itse kalliilla rahalla olemme noin 2 kertaa vuokranneet mökin lapsiperheaikana 10 vuoden aikana, niin johan sinne on ängennyt sakkia kutsuen itse itsensä!! Silloin kyllä vähän otti päästä...

Vierailija
67/67 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joka kesä lähdemme kuukaudeksi mökkisaarellemme meren ääreen. Siellä ei ole sähköä ja vesi kannetaan kaivosta, eli alkeellista eloa, mutta ah niin ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän